چه کاری می تواند کمک به حفظ سطح کراتینین 3.4 را پس از پیوند کلیه

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

چه کاری می تواند کمک به حفظ سطح کراتینین 3.4 را پس از پیوند کلیه

 

چه کاری می تواند کمک به حفظ سطح کراتینین 3.4 را پس از پیوند کلیه

س: کلیه پیوندی من شکست خورده است و در حال حاضر من سطح کراتینین بالا 3.4. چه کاری می تواند کمک به حفظ سطح بالا را پس از پیوند کلیه است؟

A: از پیام شما متشکریم. نگران نباشید. سطح کراتینین شما می تواند به خوبی با درمان به موقع کنترل می شود. مشاوره بر اساس وضعیت شما داده شده است. پزشک کلیه ما در دسترس است آنلاین اگر شما می خواهم برای کمک رایگان چت!

چرا افزایش سطح کراتینین؟ زمانی که کلیه ها قادر به کار، محصولات متابولیک بدن که می تواند نمی شود به خارج از بدن تخلیه شده، و آنها را در خون ساخت تا. این است که می گویند، محیط داخلی بدن خود را کثیف بوده است، به طوری که کلیه جدید پیوند می تواند برای مدت طولانی زندگی می کنند. در حال حاضر شما کراتینین 3.4 را بالا برده است، به این معنی کلیه جدید شروع به در چنین محیط داخلی کثیف مجروح. چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه پیوندی؟

تنها راه این است که برای تمیز کردن محیط داخلی کثیف. فقط در صورتی که آن را به خوبی تمیز، کلیه پیوندی خود را به خوبی محافظت می شود، و کراتینین بالا 3.4 خواهد شد اساسا کاهش.

همانطور که برای درمان کراتینین بالا 3.4 پس از پیوند کلیه، ما اتخاذ روش های درمانی جایگزین به جای دیالیز یا پیوند برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی. اهداف هستند برای تنظیم محیط داخلی، برای بهبود گردش خون و همچنین به پاک کردن خون حذف مواد سمی از خون. سپس ما می توانیم رسیدن به برای درمان این بیماری از ریشه. شما می توانید یک پیام را با اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را در زیر ترک. کلیه کارشناسان ما شما را به زودی با بهترین روش های درمانی پاسخ!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.