نفروپاتی IgA کراتینین 1.5: آیا می توانم مصرف ویتامین و یا مکمل گیاهی

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA کراتینین 1.5: آیا می توانم مصرف ویتامین و یا مکمل گیاهی

 

نفروپاتی IgA کراتینین 1.5: آیا می توانم مصرف ویتامین و یا مکمل گیاهی

کراتی نین یک محصول زائد عضلات است. در حالی که کلیه های سالم از خون حذف کراتینین، کلیه ها اختلال به علت نفروپاتی IgA کمتر قادر به انجام این کار است. هنگامی که سطح افزایش می یابد به 1.5، در حدود 50٪ و یا عملکرد کلیه ممکن است آسیب دیده شده است. در این وضعیت، آن را خوب است برای مصرف ویتامین و یا مکمل گیاهی؟

اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA سطح کراتینین بالا، آنها ممکن است به ویتامین و مکمل گیاهی نگاه کنید. در حالی که این روش ممکن است با دیگر اختلالات مفید، آن را کاملا برای مشکل کلیوی خطرناک است. کلیه بیمار قادر به عملکرد به طور معمول برای تنظیم سطح مواد مغذی در خون. مصرف مکمل ممکن است منجر به عواقب ناخواسته که منجر به صدمه دائمی یا مرگ. اگر شما تمایل به گرفتن ویتامین ها یا مکمل گیاهی، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان با توجه به شرایط خاص خود را چت.

اگر شما به دنبال برای راه طبیعی برای کاهش کراتینین شما 1.5، شما می توانید از گیاهان زیر است که می تواند مفید باشد را در نظر بگیرند.

گزنه. بهتر است که کاهش سطح کراتینین. به یاد داشته باشید که گزنه را اگر شما در رقیق کننده خون یا داروهای ضد فشار خون بالا هستند.

بابونه. این گیاه دیگری است که می تواند کمک به کاهش سطوح کراتینین در بدن، آن را به عنوان حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها است.

یین یانگ huo. این گیاه چینی می تواند کنترل سطح کراتینین کمک کند و همچنین برای افرادی که مبتلا به نارسایی کلیه که نیاز به همودیالیز موثر باشد.

اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را نفروپاتی IgA با کراتینین بالا، شما می توانید با ما در kidneyservice@hotmail.com برای درمان طبیعی برای بیماری شما آدرس یک ایمیل ارسال کنید. بهترین آرزوها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.