مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه: چه داروها می توانند به پایین آوردن فشار خون را

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه: چه داروها می توانند به پایین آوردن فشار خون را

 

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه: چه داروها می توانند به پایین آوردن فشار خون را

داروهای فشار خون بالا در دسترس هستند. بسته به سطح فشار خون شما و شرایط صدمه به کلیه ها، پزشک شما ممکن است یک یا چند دارو برای شما انتخاب کنید. چه دارو می تواند به شما برای کاهش فشار خون با مرحله 4 نارسایی کلیه؟

داروهای ضد پرفشاری خون برای مرحله 4 نارسایی کلیه

در اینجا برخی از رایج ضد فشار خون برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه. با این حال، و حتی مرحله 4 نارسایی کلیه باعث بروز عوارض و نشانه های مختلف، داروهای زیر ممکن است انتخاب مناسب برای شما نیست. اگر شما نیاز به پاسخ شخصی در مورد این قرص ضد فشار خون بالا، شما می توانید یک پیام را به برای پاسخ kidneyask@hotmail.com ترک و یا به طور مستقیم با خدمات آنلاین ما صحبت کنید - که می توانید در این صفحه از گوشه پایین سمت راست ظاهر می شود.

دیورتیک ها

دیورتیک ها، قرص های آب، کار تی خیط و پیت کردن آب بیش از حد و سدیم از بدن، که می تواند کاهش نیروی فشار خون به دیواره خون کمک کند.

مسدود کننده های بتا

مسدود کننده های بتا کمک بلاک عصب خاص و سیگنال های هورمونی به عروق خونی و قلب، که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

ACEI

ACEI، تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم. این کمک می کند تا جلوگیری از آنژیوتانسین که می تواند رگ های خونی را تحت تاثیر قرار.

می روند، ARBs

می روند، ARBs، شناخته شده به عنوان مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین II، که می تواند کمک به ایجاد عروق خونی استراحت با مسدود کردن عمل آنژیوتانسین.

مهارکننده های رنین

رنین یک ماده برای تنظیم فشار خون است، که توسط کلیه های سالم آزاد است. با توجه به در معرض خطر عوارض جدی، از جمله سکته مغزی، شما باید aliskiren با مهارکننده های ACE یا ARBs را ندارد.

قبل از هر گونه دارو برای کاهش فشار خون بالا شما را، به شما پیشنهاد ابتدا با پزشک خود صحبت کنید. شما باید برای اجتناب از داروهای که ممکن است درمان خود را برای نارسایی کلیه شما مزاحم.

راه امن برای پایین آوردن فشار خون در نارسایی کلیه گیاهان چینی است. بسیاری از گیاهان خاص به پایین آوردن فشار خون به طور طبیعی است. علاوه بر این، برخی از گیاهان خاص است که می تواند به صدمه به کلیه تعمیر را می توان به چینی ضمن گیاهی پزشکی اضافه شده است. به عنوان یک نتیجه، شما می توانید هر دو پایین آورنده فشار خون و بهبود عملکرد کلیه از درمان گیاهی انتظار می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فشار ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.