نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 33٪: آیا می توانم پردنیزون راهنما من

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 33٪: آیا می توانم پردنیزون راهنما من

 

نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 33٪: آیا می توانم پردنیزون راهنما من

وسایل پردنیزون به یک طبقه از داروها به نام کورتیکواستروئید. این دارو می تواند کمک به درمان نفروپاتی IgA. با این حال، اگر تابع یک کلیه به 33٪ کاهش یافته است، دارو مفید است؟ هر دیگر بهتر درمان؟ پزشک آنلاین ما برای پاسخ به سوال شما و ارائه مشاوره رایگان اگر شما می خواهم به چت در دسترس است.

قبل از صحبت کردن در مورد درمان، ما نیاز به درک روشنی از نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 33٪. در واقع، IgAN به اختلال سیستم ایمنی بدن، که تولید مجتمع های بیش از حد IgA و ایمنی مرتبط است. این مواد در کلیه سپرده خواهد شد، موجب واکنش های التهابی و منجر به صدمه به کلیه ها. اگر یک عملکرد کلیه کاهش می یابد به 33٪، او را به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه پیشرفت کرده است.

در این مرحله، پردنیزون تجویز می شده است برای کار بر روی سیستم ایمنی بدن و کاهش واکنش التهابی به طوری که برای کمک به کاهش علائم نفروپاتی IgA. تحت این درمان، بهبود است فقط به طور موقت است و این بیماری اغلب به راحتی عود. علاوه بر این، دارو نتواند برای از بین بردن علت ریشه - کمپلکسهای ایمنی depositions، و متوقف کردن پیشرفت آسیب کلیه. برخی از عوارض جانبی ناخواسته ممکن است پس از مصرف دارو اتفاق می افتد در نتیجه: کاهش برون ده ادرار، سرگیجه، تاری دید، سردرد، تحریک پذیری، نوسان خلق و خو، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در دستها و پاها، تورم، مشکل تنفسی، افزایش وزن، و غیره

بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 33 درصد پیشنهاد می شود برای پیدا کردن درمان بهتر جایگزین پردنیزون برای جلوگیری از آسیب کلیه، عملکرد کلیه را بهبود و اصلاح سیستم ایمنی بدن است. سپس، بیمار می تواند یک زندگی عادی بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند. برای جزئیات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید اشاره به 'درمان خون به جلوگیری از نفروپاتی IgA در حال توسعه به نارسایی کلیه "برای درک بهتر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.