کراتینین پایین 5.5 را از طریق رژیم غذایی

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

کراتینین پایین 5.5 را از طریق رژیم غذایی

کراتینین پایین 5.5 را از طریق رژیم غذایی

موقت افزایش کراتینین ممکن است به علت کم شدن آب بدن، مصرف بیش از حد گوشت etc.However، اگر کراتینین همیشه به بالاتر از حد نرمال نگه می دارد، به این معنی که کلیه های شما well.How کار نمی کند به کاهش کراتینین 5.5 از طریق رژیم غذایی؟

کراتینین محصول جانبی از کراتین است که بخش عمده ای در وضعیت راست muscle.In است، می توان آن را از بدن توسط kidneys.However، زمانی که کلیه ها قادر به کار حذف، سطوح بالای کراتینین در بدن ساخت. به طور کلی، کراتینین بالاتر، آسیب های جدی تر کلیه.

کراتینین 5.5 است کاملا بالا و آن را نشان می دهد آسیب های بسیار جدی کلیوی است. رژیم غذایی زیر می توانید برخی از اثرات آن در کاهش کراتینین بالا داشته باشد.

به شما پیشنهاد را به میوه ها و سبزیجات و همچنین غذاهای بالا در creatine.But نیست تمام میوه ها و سبزیجات انتخاب خوبی به عنوان آنها در potassium.You به بالا هستند اغلب باید با یک متخصص تغذیه و یا به دانستن آنچه که میوه ها و سبزیجات با ما مشورت بررسی برای شما خوب است.

شما باید اجتناب از غذاهای پر در proteins.As محصول جانبی از پروتئین اوره، اوره اضافی می تواند فشار اضافی در kidneys.Meanwhile قرار داده است، غذاهای پر نمک نیز باید در مصرف نمک diet.Excess حذف شود می تواند باعث احتباس مایع و سدیم به بدتر فشار خون بالا pressure.Additionally، بیماران با کراتینین 5.5 باید غذاهای پر سدیم و فسفر را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

اگر بیماران می توانند راهنمایی رژیم غذایی فوق را دنبال کنید، آنها بسیار کمک خواهد کرد در کاهش بیماری progression.However، به عنوان کراتینین 5.5 نشان می دهد بسیار صدمه به کلیه، رژیم غذایی به تنهایی کافی برای بهبود عملکرد کلیه و کراتینین کمتر نیست.

برای کاهش کراتینین بالا به طور موثر و اساسا، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. اگر کلیه ها می تواند کار کند بهتر برای حذف wasts از بدن، سطح کراتینین بالا اساسا کاهش خواهد داد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.