علل نفریت چه هستند

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

علل نفریت چه هستند

 

علل نفریت چه هستند

نفریت اشاره به التهاب کلیه، یا یکی یا هر دو kidneys.It می تواند عملکرد کلیوی طبیعی تاثیر می گذارد، و در نتیجه تعدادی از علائم ادرار کف آلود، فشار خون بالا، تورم etc.What هستند علل نفریت؟

نفریت ژنتیک

نفریت ممکن است ژنتیکی و می تواند در خانواده اجرا شود. بنابراین، شما در معرض خطر در حال توسعه این وضعیت اگر یک سابقه خانوادگی از این بیماری وجود دارد. برای مثال، سندرم آلپورت یک نفریت ژنتیکی مشترک است.

سوء مصرف مواد مخدر

دیده شده است که کسانی که مصرف داروهای خاص برای یک دوره زمانی طولانی ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به مواد مخدر Nephritis.Common که می تواند مختل کلیه عبارتند از: آنتی بیوتیک ها، داروهای شیمی درمانی، مسکن و غیره

باکتری

باکتری ها یکی از شایع ترین علل التهاب در کودکان و همچنین بزرگسالان است به مشکل bacteria.Kidney استرپتوکوک اغلب چند روز بعد رخ می دهد پس از اینکه باکتری در ادرار infection.Blood است که معمولا اولین نشانه است.

اختلالات خود ایمنی

سیستم ایمنی بدن یک سیستم محافظ قدرتمند در بدن است و آن را می توانید از بخش های مختلف بدن و شناسایی و تشخیص آنها را از هر گونه مواد مضر خارج است که ممکن است سعی را وارد کنید body.However خود، در برخی موارد، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به طور معمول، اما حمله بخشی طبیعی از بدن، به جای مواد مضر خارج از. اختلالات خود ایمنی می توانید چندین قسمت از بدن تاثیر می گذارد و کلیه است که تنها یکی از قطعات بدن است.

در بالا از علل شایع ماده nephritis.No چه علل هستند، بیماران علائم زیر از نفریت را تجربه می کنند.

افزایش یا کاهش دفعات ادرار

تغییرات در رنگ ادرار، آن را به عنوان کف و یا تیره تر به نظر می رسد

تنگی نفس

خستگی و ضعف

در اینجا این است که فقط یک معرفی مختصری از علائم نفریت و شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به حقایق بیشتر در مورد این بیماری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.