علائم و نشانه های نفریت در مردان

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

علائم و نشانه های نفریت در مردان

علائم و نشانه های نفریت در مردان

نفریت التهاب یک یا هر دو کلیه ها، که می تواند توانایی کلیه برای فیلتر کردن خون و حذف مایع اضافی را از از علائم properly.The بدن از نفریت را در مردان و زنان هیچ نشانه ای ندارند بسیار تفاوت که نفریت در مردان تغییر دهید به شرح زیر است:

ادم یا تورم

کلیه خود را می تواند به حدی است که آنها ممکن است قادر به عملکرد در صورت حق متاثر می شود. توابع مانند خلاص شدن از آب از بدن نیز منفی تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار داشته باشند. بنابراین، یکی از اولین علائم نفریت در مردان ادم یا تورم بدلیل احتباس آب است. در حالی که تورم می تواند در بسیاری از نقاط بدن دیده می شود، آن را بیشتر در دست ها، پاها، پاها و مچ پا است.

تغییر در رنگ ادرار

کلیه ها می تواند مواد زائد را از بدن فیلتر و در عین حال حفظ مواد مفید در body.However شده، در نفریت، بافت کلیه ملتهب هستند و scarred.A مقدار زیادی از سلول های قرمز خون و پروتئین ها می تواند از طریق غشاء عبور و در نتیجه نشت پروتئین و گلبولهای قرمز خون در ادرار. ادرار پر از کف و یا تیره ظاهر خواهد شد.

افزایش یا کاهش در فرکانس ادرار

در واقع، افزایش در تعداد دفعات دفع ادرار در طول شب است علائم شایع تر از نفریت در تابع مهم men.An کلیه است به تمرکز ادرار به طوری از مقدار ادرار constant.However کنید است، نفریت می تواند توانایی تمرکز تاثیر می گذارد، منجر به افزایش تکرر ادرار.

خستگی شدید، همراه با ضعف

بیماران مبتلا به نفریت ممکن است خستگی شدید را تجربه، با مشکلات weakness.These همراه به طور عمده با کم خونی است که در آن تعداد گلبولهای قرمز خون را کاهش می دهد به طور قابل توجهی همراه است.

موارد بالا به علائم رایج این بیماری نفریت در men.As پیشرفت بیماری، علائم متوجه شده نیز ممکن است شدید، مانند فشار خون بالا، سردرد شدید، خارش پوست، حالت تهوع و استفراغ می شوند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.