درمان کیست های کلیوی دو طرفه با طب چینی

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

درمان کیست های کلیوی دو طرفه با طب چینی

درمان کیست های کلیوی دو طرفه با طب چینی

کیست کلیه به جمع آوری مایع در کیست kidneys.Bilateral کلیوی اشاره اشاره به وجود کیست در هر دو اکثریت kidneys.The خوش خیم هستند و باعث هیچ symptoms.However، اگر بیمار سابقه کمر درد، خون در ادرار و غیره، درمان باید به تصویب رسید چگونه برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه با طب چینی؟

درمان های عمومی برای کیست های کلیوی دو طرفه

اسکلروتراپی و آرمان

اسکلروتراپی و آرمان است که معمولا تجویز درمان بیمار با cysts.In دو طرفه کلیوی این روش، یک سوزن استریل به سوراخ کیست استفاده می شود و تخلیه مایع، به طوری که shrinks.It کیست است و سپس با یک راه حل است که الکل پر شده این روش فقط کار می کند به طور موثر با کیست های کوچک است. این روش چگونه انجام می شود؟ آیا این خطرناک است؟ شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را مشورت کنید.

decortication کیست لاپاروسکوپی

در این روش، برش های کوچک در شکل کیست ساخته شده است و آن است و سپس در با decortication کیست gas.Renal است از بین بردن پوشش یک cyst.By بزرگ کلیوی از بین بردن پوشش کیست پر از مایع تخلیه شده است.

بالا رایج درمان های جراحی برای کیست های کلیوی دو طرفه است. با این حال، آنها به بدن تهاجمی هستند و ممکن است باعث عوارضی مانند خونریزی، ترومبوز، etc.Also، کیست هستند به احتمال بسیار زیاد به عود. بنابراین درمان های جراحی هستند گزینه ایده آل برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه نیست.

درمان کیست های کلیوی دو طرفه با طب چینی

طب چینی توصیه می شود برای درمان داروهای cysts.The کلیوی دو طرفه می تواند نفوذپذیری دیواره کیست به ترویج دفع مایع از cysts.Additionally است بهبود، داروهای موثر می تواند سلول های پوشش بر روی دیوار کیست، کشتن و از تولید fluid.In متوقف کردن آنها را در این راه، کیست به تدریج کوچک خواهد شد و توقف در حال رشد بیشتر است.

بر اساس وضعیت بیماری خود، انواع مختلف داروهای چینی به بیماران تجویز می شوند با cysts.As کلیوی دو طرفه برخی از داروهای چینی ممکن است به کلیه ها مضر باشد، شما هرگز نباید داروها بدون مشورت با پزشک چینی استفاده کنید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چینی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.