چگونه در مورد خطر عود بعد از پیوند کلیه در سندرم نفروتیک

شنبه 4 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه در مورد خطر عود بعد از پیوند کلیه در سندرم نفروتیک

 

چگونه در مورد خطر عود بعد از پیوند کلیه در سندرم نفروتیک

چگونه در مورد خطر عود بعد از پیوند کلیه در سندرم نفروتیک؟ شکی نیست که یک پیوند موفق کلیه خواهد شد امید به زندگی طولانی تر و بهبود کیفیت زندگی بیماران وجود دارد. بسیاری از علل می تواند باعث سندرم نفروتیک وجود دارد، و بیماران مبتلا به FSGS خطر خاصی از عود پس از پیوند کلیه روبرو هستند.

ایدیوپاتیک FSGS اغلب با سندرم نفروتیک همراه است و ممکن است هم در کودکان و هم در بزرگسالان تاثیر می گذارد. بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS با پروتئینوری تداوم پیشرفت به سمت ESRD به رغم درمان استروئیدی و یا سرکوب کننده سیستم ایمنی است. برای بسیاری از این بیماران، پیوند کلیه می تواند به عنوان درمان انتخابی در نظر گرفته شده است.

در اولین پیوند کلیه، در حدود 20-30٪ از بیماران دچار عود FSGS. پیوند کلیه دوم، در کسانی که عود در اولین پیوند خود را داشته اند، به طور کلی توسط عود بیشتری همراه است. میزان عود از FSGS پس از پیوند کلیه حتی می توانید تا رسیدن به 50٪. اگر عود بیماری، بیماران ممکن است برای اولین بار متوجه پروتئینوری یا سطح کراتینین بالا دوباره. دلیل باعث عود پس از پیوند کلیه ممکن است به افراد متفاوت است.

همانطور که به آن دسته از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که در حال حاضر دریافت پیوند کلیه، خطر عود را می توان تا حدی کاهش می یابد در صورتی که در حفظ و عادت زندگی سالم و غذا خوردن عادت. در اینجا چیزی در مورد رژیم غذایی مناسب پس از پیوند کلیه به عنوان مرجع خود می باشد.

به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک، اگر شما یک پیوند کلیه را دریافت کرده اید نشده است، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند یک گزینه درمانی دیگر برای شما. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. و هدف آن را در صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. بنابراین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معتقد است که پیوند کلیه خواهد بود که تنها انتخاب برای سندرم نفروتیک و هیچکدام از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیگر تا زمانی که تقریبا همه از عملکرد کلیه از بین رفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سندرم ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.