نفروپاتی IgA با مشکلات خواب و سردرد

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با مشکلات خواب و سردرد

 

نفروپاتی IgA با مشکلات خواب و سردرد

افراد مبتلا به نفروپاتی IgA ممکن است مشکلات خواب و سردرد را تجربه کنند. به منظور پیدا کردن راه حل، علل این مسائل باید ابتدا نمیفهمد.

چه چیزی باعث مشکلات خواب در نفروپاتی IgA؟

علل شایع عبارتند از:

سندرم پای بی قرار. عواملی که ممکن است به این بیماری می شود عبارتند از: کمبود آهن یا کم خونی، کافئین، الکل، تنباکو، دیابت، برخی از داروها.

آپنه خواب. بیماران ممکن است به شدت خروپف تا زمانی که تنفس قطع شده و یا متوقف می شود. این اتفاق می افتد به علت انسداد کامل یا خفیف در راه های هوایی است.

دیالیز ناکافی. ساخت تا از مواد زائد در خون می تواند باعث خواب دشوار است.

احساساتی مثل نگرانی، اضطراب و غم و اندوه می تواند بیماران را در شب نگه می دارد.

چه عواملی باعث سردرد در نفروپاتی IgA؟

فشار خون بالا و یا فشار خون بالا. کلیه توابع سالم برای تنظیم سطح فشار خون. هنگامی که آنها بیمار هستند، این اختلال عملکرد است. سردرد ممکن است در صورت فشار خون مداوم رخ می دهد.

ساخت تا از زباله. کلیه های آسیب دیده قادر به کار به اندازه کافی به اخراج مواد زائد، و این مواد را در درون بدن تجمع می یابد، منجر به سردرد.

کم خونی. زمانی که کلیه های آسیب دیده قادر به تولید EPO، یک پروتئین است که کمک می کند تا برای ایجاد سلول های قرمز خون، شمارش غیر منتظره ای کم سلول های قرمز خون (کم خونی کلیه) وجود دارد. در این مورد، یک سردرد خاص می دانیم به عنوان 'سردرد کم خونی می تواند باعث.

بالا است در مورد علل شایع اختلال خواب و سردرد در نفروپاتی IgA است. شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت برای تایید علت دقیق مشکل خود را. سپس آنها می تواند شما را بهترین گزینه برای از بین بردن ناراحتی های خود را ارائه دهد. بهترین آرزوها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.