دیابت: اجتناب از دیالیز با پایین GFR 19، کراتینین بالا در سطح 3.0

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

دیابت: اجتناب از دیالیز با پایین GFR 19، کراتینین بالا در سطح 3.0

 

دیابت: اجتناب از دیالیز با پایین GFR 19، کراتینین بالا در سطح 3.0

س: پدر من یک بیمار دیابتی از 20 سال است. در حال حاضر سطح GFR خود 19 و کراتینین 3.0 است. آیا می توانید لطفا به من بگویید که چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای وضعیت پدرم؟

A: از پیام شما متشکریم. نگران نباشید. به برای دیابت کلیه پدر خود را و مشکل کلیه، او می تواند موفق جلوگیری از دیالیز. امید توصیه های زیر می تواند مفید باشد!

1. GFR 19 بدان معنی است که او در مرحله 4 CKD است. در این مرحله، درمان زود هنگام پیشنهاد شده است برای کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه نهایی او خواهد شد.

2. سطح بالا 3.0 کراتینین او نشان می دهد که بیش از حد سموم در بدن وجود دارد و می تواند توسط کلیه ها حذف نمی شود. به طور کلی، سطح کراتینین زمانی رخ میدهد که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه را دچار اختلال شده است. متاسفانه در کلیه خود را به شدت مجروح شده است.

بر اساس شرایط خود، آنچه ما باید در حال حاضر به اتخاذ یک روش سیستماتیک برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود سطح GFR خود است. اگر می توان آن را به 20٪ افزایش یافته است، او امکان بسیار خوبی برای زندگی یک زندگی عادی.

در اینجا یک مورد از بزرگ ترا، درمان نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی، پاپوآ گینه نو 'به عنوان مرجع خود می باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت خود از طریق ایمیل به kidneyservice@hotmail.com ارسال کنید. سپس، توصیه های مفید بیشتر می تواند برای بهبود بزرگ خود داده شده است.

تحت درمان نظام مند، او می تواند عوارض درمان به شرح زیر انتظار می رود: ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و نفرون، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده از کاهش بیشتر، و افزایش سیستم ایمنی بدن خود را به طور کلی. در این راه، بیمار دیابت با GFR 19، کراتینین 3.0 می تواند دیالیز اجتناب کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.