سرم کراتینین 4.0 سطح با کلیه آتروفیک

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

سرم کراتینین 4.0 سطح با کلیه آتروفیک

 

سرم کراتینین 4.0 سطح با کلیه آتروفیک

کلیه آتروفیک به معنای اندازه کلیه کوچکتر از حد نرمال است. معمولا، کلیه آتروفیک به معنی کاهش عملکرد کلیه، که ممکن است باعث افزایش کراتینین سرم. صحبت از کراتینین سرم سطح 4.0 و کلیه آتروفیک، شرایط مختلف فردی نیاز به پیشنهادات شخصی متغیر است. شما می توانید بیشتر با خدمات آنلاین ما صحبت کنید و کمک گرفتن دقیق بر اساس شرایط خاص خود را.

کلیه آتروفیک و کراتینین سرم سطح 4.0

کلیه آتروفیک اشاره به کلیه است که در اندازه، که معمولا با از دست دادن نفرون و یا ایجاد می شود ما می توانیم کاهش عملکرد کلیه می گویند کاهش می یابد. کلیه بخشی از بدن است که برای دفع ادرار وپیش بدن مسئول است.

کراتینین، مواد زائد فروپاشی طبیعی عضله در طول فعالیت ایجاد شده و سپرده در خون است. اگر کلیه های شما کار درست، کراتینین خواهد شد از خون به ادرار فیلتر شده است.

با این حال، زمانی که کلیه های شما آتروفیک، برخی از عملکرد کلیه خواهد رفت، با توجه به از دست دادن نفرون. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها قادر نیستند به درستی حذف کراتینین از خون است. این است که چگونه سطح کراتینین افزایش در بیماران با کلیه آتروفیک.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا 4.0 سطح در بیماران کلیوی آتروفیک؟

کلیه آتروفیک علت زمینه ای برای رسیدن به سطح کراتینین بالا، در نتیجه، بیماران پیشنهاد برای مقابله با آسیب اساسی کلیه است.

طب گیاهی چینی برای آن کمک می کند تا به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه پیشنهاد شده است. بعضی از گیاهان خاص بازگرداندن زخمی بافت ها و سلول های کلیه کمک می کند. اگر می توانید کلیه آتروفیک معکوس کمک، اگر می توان آن را فورا درمان شود.

وقتی کلیه آتروفیک می توانند بهتر کار کنند، آنها را حذف مواد زائد بیشتری دفع از خون و کراتینین بالا سطح پایین تر به طور طبیعی.

اگر می خواهید بدانید که فرمول گیاهی، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل یا یک پیام را ترک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آتروفیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.