درمان نارسایی کلیه در نفروپاتی غشایی

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه در نفروپاتی غشایی

 

درمان نارسایی کلیه در نفروپاتی غشایی

نفروپاتی غشایی یک بیماری به آرامی پیشرونده کلیه را تحت تاثیر قرار بیشتر بیماران بین سنین 30 و 50 سال است. این یکی ترین علل شایع سندرم نفروتیک در بیماران مبتلا به adults.Most است است خواهد شد که برخی از آسیب کلیه در عرض 2 تا 20 year.About 20٪ از آن دسته از بیماران به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) پیشرفت درمان نارسایی کلیه چیست در نفروپاتی غشایی؟

چگونه آسیب کلیه در نفروپاتی غشایی رخ می دهد؟

نفروپاتی غشایی یک اختلال کلیه به علت فعالیت های غیر طبیعی از ایمنی شرایط مناسب system.In است، سیستم ایمنی بدن می تواند بدن را در برابر substance.However مضر خارجی محافظت، در نفروپاتی غشایی، حملات سیستم ایمنی بدن سلول های کلیه اشتباه منجر به تغییرات و التهاب از ساختار داخل کلیه است که کمک به فیلتر کردن مواد زائد و التهاب تدریجی fluids.The می تواند در کلیه damage.Eventually منجر، نارسایی کلیوی ممکن است رخ دهد.

پیشآگهی بیماری نفروپاتی غشایی با مقدار پروتئین در urine.If در بیماران دارای پروتئین های سنگین در ادرار متفاوت است، آنها ممکن است در چندین سال سمت ESRD دارد

درمان نارسایی کلیه در نفروپاتی غشایی

برای سرعت نفروپاتی غشایی به پیشرفت به نارسایی کلیوی، کنترل پروتئین در ادرار نقش پروتئینوری role.If بسیار مهم است را می توان کنترل کمتر از 1G / D، پیش آگهی نفروپاتی غشایی خواهد شد به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

مهارکننده ACE و ARB عامل داروهای کلاسیک برای کنترل pressure.Also خون بالا هستند، این داروها در کاهش پروتئین در ادرار و حفظ عملکرد کلیوی موثر هستند.

علاوه بر این، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و هورمون ها به طور معمول استفاده می شود برای سرکوب فعالیت های غیر طبیعی از system.However ایمنی، این داروها به تنهایی نمی تواند اصلاح dysfunction.Patients ایمنی اغلب تجربه عود یو پی اس که می تواند عملکرد کلیه را بدتر.

برای کنترل غشایی مبتلا به نارسایی کلیوی موثر و اساسا، هدف اصلی از درمان این است که به بازسازی سیستم ایمنی بدن و بازگرداندن اختلال structure.If کلیه این هدف درمان را می توان به دست آورد، این بیماران جلوگیری از در حال توسعه ESRD و نیاز به دیالیز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غشایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.