کراتینین 4.8 چه معناست و چگونه آن را پایین تر

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

کراتینین 4.8 چه معناست و چگونه آن را پایین تر

 

کراتینین 4.8 چه معناست و چگونه آن را پایین تر

کراتینین به کراتینین سرم و ادرار creatinine.Serum کراتینین برای اندازه گیری کلیه های شما عملکرد استفاده می شود تقسیم می شوند. افزایش موقت در سطح کراتینین سرم به درمان نیاز ندارد. با این حال، اگر کراتینین بالاتر از حد طبیعی نگه می دارد مداوم، ممکن است با عملکرد کلیوی کاهش می یابد همراه است.

به مقدار مرجع کراتینین 0.5 تا 1.0 برای زنان و 0.7 تا 1.2 men.Obviously در، کراتینین 4.8 به مراتب بالاتر از range.In طبیعی این مرحله، بیماران ممکن است هزاران علائم و ناراحتی های توسعه، مانند تورم، فشار خون بالا فشار، ادم، etc.If بیماری استخوان کراتینین بالا کنترل شده نیست، دیالیز به زودی مورد نیاز خواهد شد.

نتایج کراتینین بالا از کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) که اندازه آن چقدر خون توسط خون kidneys.When کمتر فیلتر توسط کلیه ها فیلتر، مقدار زیادی از wasts ها در خون ساخت، و در نتیجه کراتینین بالا.

بنابراین، برای کاهش کراتینین 4.8، اهداف اصل درمان است برای افزایش خون توسط کلیه ها فیلتر و افزایش عملکرد کلیوی.

طب گیاهی چینی توصیه می شود برای درمان کراتینین بالا 4.8. آن را در راه های زیر کار می کند:

طب گیاهی چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند و بهبود میکروسیرکولاسیون در kidneys.Thus در، آن می تواند خون توسط کلیه ها فیلتر شده به کراتینین کمتر و افزایش دفع مواد زائد از بدن را افزایش می دهد.

داروهای گیاهی چینی تونیک به کلیه ها هستند و آنها می توانند خود بازسازی بافت های اختلال کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی را فعال کنید. با این حال، یک فرض مهم از استفاده از این درمان است که بیماران هنوز هم عملکرد کلیه باقی مانده است.

داروهای گیاهی چینی باید بر اساس condition.Also خاص بیماران مبتلا به برخی از گیاهان ممکن است به کلیه ها در صورت استفاده نادرست سمی داده شده است. بنابراین، شما هرگز نباید داروهای گیاهی بدون مشورت با یک پزشک طب چینی استفاده کنید. شما می توانید ما را در خط و یا پست الکترونیک به kidneyabc@hotmail.com به دانستن آنچه که گیاهان به شرایط شما مناسب هستند مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پایین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.