نارسایی کلیه با مشکلات خواب: آیا می توانم با استفاده از قرص های خواب آور

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه با مشکلات خواب: آیا می توانم با استفاده از قرص های خواب آور

 

نارسایی کلیه با مشکلات خواب: آیا می توانم با استفاده از قرص های خواب آور

مشکل خواب یک شکایت معمول برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. قرص های خواب آور داروهای رایج برای بی خوابی هستند. می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه استفاده از قرص های خواب آور؟

بی خوابی، مشکل خواب، می توان در بسیاری از شرایط، مثل استرس ایجاد می شود، افسردگی، اضطراب و یا سن و غیره قرص خواب ممکن است به سرعت به از بین بردن علائم و نشانه های بی خوابی کمک کند و آنها می توانند به عنوان امن مدت درمان در ترکیب تغییر در شیوه زندگی کوتاه کار می کنند.

با این حال، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، لازم است آنها را به تلاش قرص های خواب آور برای یک زمان کوتاه در حالی که آنها در صدمه به کلیه ها زمینه ای که باعث مشکلات خواب کار است.

علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد، قرص های خواب آور هستند انتخاب خوبی برای یک درمان کوتاه مدت است. بیماران پیشنهاد را به قرص و داروها را برای مدت طولانی است. اگر شما می توانید از روش های درمانی جایگزین را پیدا کند، شما ممکن است مشکلات زیر روبرو هستند:

- شما ممکن است در قرص برای بقیه زندگی بستگی دارد و دوز بزرگتر و بزرگتر تبدیل خواهد شد.

- شما ممکن است با عوارض جانبی قرص های خواب آور، مانند خواب آلودگی در طول روز، تهوع، استفراغ و غیره تحت تاثیر قرار

- قرص های خواب آور ممکن است اثرات درمان در نارسایی کلیه خود را مزاحم و یا آن را نیز ممکن است صدمه به کلیه ها می شود، اگر شما داروها را به طور مداوم.

آیا درمانی جایگزین برای قرص های خواب آور در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد؟

در مقایسه با قرص های شیمیایی، گیاهان چینی ممکن است یک انتخاب بهتر برای کاهش علائم و نشانه های مشکل خواب. گیاهان را می توان با استفاده از روز را امتحان کنید یا با استفاده از 20 ~ 30mins قبل از خواب.

- بابونه

- هاپ به کواس

- اسطو خودوس عادی

- گل شور

- والرین

- کاهو وحشی

- کالیفرنیا خشخاش

علاوه بر این، بسیاری از گیاهان دیگر می تواند مقابله با شکست اساسی کلیه در همان زمان کمک کند. طب گیاهی میکرو چینی برای آن را نه تنها کاهش مشکلات خواب کمک می کند پیشنهاد شده است، اما همچنین می تواند بافت های کلیه آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: استفاده ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.