FSGS مبتلا به سندرم نفروتیک، استروئیدها کار نمی کند

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

FSGS مبتلا به سندرم نفروتیک، استروئیدها کار نمی کند

 

FSGS مبتلا به سندرم نفروتیک، استروئیدها کار نمی کند

س: دختر من با FSGS ریختن پروتئین و syndrome.Steroids نفروتیک تشخیص داده شد، در حال کار نمی کند در حالی که او شده است با استفاده از درمان برای چندین weeks.What باید بکنم؟

A: FSGS یکی از شایع ترین بیماری های گلومرولی اولیه است که در اختلال کلیوی و ESRD. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به نظر می رسد در بزرگترین خطر پیشرفت به بیش از دوره از 3 ~~ 6 ESRD می باشد. درمان زود هنگام بیماران مبتلا به FSGS و سندرم نفروتیک ممکن است پیشرفت بیماری کلیوی در بعضی از بیماران را تغییر دهد.

من می ترسم وضعیت دختر خود را بسیار نمی good.If این بیماران به استروئید پاسخ، آنها را برخی از کاهش دفع پروتئین با چند ماه اول از زمان های متوسط ​​therapy.The به بهبودی بالینی نشان می دهد هنگامی که آن رخ می دهد، معمولا 3 تا 4 ماه و ظرف مدت 6 ماه پس از شروع therapy.Therefore، درمان استروئید به مدت حداقل 6 ماه قبل از اعلام موارد مقاوم به استروئید هستند ادامه خواهد داد. اگر دختر شما هیچ بهبود را نداشته باشند، شما باید آن را به پزشک خود گزارش دهید.

به طور کلی، اگر بیماران مبتلا به FSGS به استروئید پاسخ نمی دهند، عوامل سایتوتوکسیک خواهد تجویز شود که عوامل برای cancer.However هستند، استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند به هزاران عوارض و outcomes.It بد منجر شود می تواند بر دختر خود را توسعه و رشد قابل توجهی.

درمان طبیعی است که به شما توصیه می شود به نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy.Micro چینی Osmotherapy پزشکی درمان گیاهی بر اساس سنتی گیاهی چینی medicine.Based شده در شرایط دختر شما، انواع از گیاهان در این درمان استفاده شده است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند سندرم نفروتیک با ریختن پروتئین از علل را درمان کنند.

پس از روز درمان، بیماران بهبود قابل توجهی داشته باشد.

ابری ادرار به دلیل ضایعات دفع شده در ادرار

تورم را تسکین می دهد

فشار خون کاهش می یابد

کراتینین و BUN کاهش می دهد

عملکرد کلیوی بهبود یافته است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.