نفریت: کراتینین 9 و همیشه احساس خستگی

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

نفریت: کراتینین 9 و همیشه احساس خستگی

 

http://www.kidneyabc.com/nephritis-symptoms/1658.html

نفریت التهاب نفرون شامل گلومرول و tubules.When کلیه نفرون ها دچار اختلال می شود، کلیه ها را با شکست مواجه خواهد شد به کار به اندازه کافی، در نتیجه منجر به تعدادی از خستگی و کراتینین symptoms.High معمولا در نفریت دیده است.

کراتینین 9 در نفریت

کراتینین حاصل کراتین است که بخش مهمی از شرایط مناسب muscle.In است، آن را از بدن توسط kidneys.So حذف غلظت کراتینین در خون ~ 1.3 در مردان و 0.6 تا 1.2 برای زنان است در یک سطح ثابت 0.7.

در واقع، کراتینین به خودی خود سمی نیست، اما کراتینین 9 می تواند منعکس کننده سطوح بالایی از سموم و مواد زائد در body.If کراتینین بیش از حد بالا، دیالیز مورد نیاز خواهد بود برای کمک به حفظ زندگی بیمار است. (در چه سطح کراتینین آیا شما نیاز به شروع دیالیز) با این حال، دیالیز قادر به بهبود عملکرد کلیه در همه است.

چرا افراد مبتلا به نفریت همیشه احساس خستگی؟

بیماران مبتلا به نفریت همیشه احساس خستگی، به خصوص در stage.Fatigue پیشرفته است که عمدتا با کلیه anemia.Healthy همراه است می توانید رنین تولید، هورمون برای تحریک تنگ است برای تولید سلول های قرمز خون.

با این حال، زمانی که کلیه ها دچار اختلال شود، آنها را قادر به تولید رنین. همانطور که سلول های قرمز خون مسئول برای توزیع اکسیژن به سلولها و بافتها در سراسر بدن هستند، مکمل اکسیژن کمتری می تواند باعث شود افراد احساس خستگی.

مصنوعی تزریق رنین است اغلب تجویز می شوند برای درمان کم خونی در nephritis.It می توانید خستگی را کاهش دهد، اما می توانید آن را به طور کامل درمان نیست.

هر دو کراتینین بالا و خستگی در نفریت با کاهش کنترل کلیه function.To آنها را به طور موثر و اساسا، درمان مورد نیاز است برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش ها function.If کلیوی کلیه ها می تواند بهبود در ترشحی و دفعی توانایی، کم خونی و کراتینین بالا ایجاد می شود سطح خواهد شد به طور کامل کنترل می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.