آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارای فراورده های لبنی

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارای فراورده های لبنی

 

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارای فراورده های لبنی

آیا می توانم بیماران مبتلا به نارسایی کلیه محصولات لبنی؟ همانطور که همه ما می دانیم، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم و معقول، که باعث می شود برخی از بیماران باید برای تنظیم عادت غذا خوردن خود. کارشناسان می گویند اگر عملکرد کلیه بیمار می تواند در برخی از درجه خاصی بهبود وضعیت بهبود خواهد یافت.

یک رژیم غذایی نارسایی کلیه کنترل مقدار پروتئین و فسفر در رژیم غذایی است. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیز ممکن است به محدود کردن کلسیم، سدیم، و پتاسیم، که بستگی دارد در نتیجه از گزارش آزمون خود داشته باشد.رژیم غذایی نارسایی کلیه می تواند کمک به کاهش مقدار زباله ساخته شده توسط بدن، که می تواند کمک به کلیه ها بهتر کار می کنند. همچنین ممکن است نارسایی کلیه در کل به تاخیر کمک کند.رژیم غذایی ممکن است در طول زمان تغییر وضعیت سلامت بیماران را تغییر دهید.

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امکان پذیر نیست به لبنیات مانند شیر، پنیر، ماست، و غیره، آن را به عنوان متعلق به غذاهایی که مقدار زیادی پروتئین هستند. کلیه بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نمی توانند از شر فسفر اضافی که می سازد تا در خون. این ممکن است باعث شود استخوان خود را به از دست دادن کلسیم و تضعیف. در حالی که محصولات لبنی متعلق به غذاهایی که سرشار از فسفر هستند. در علاوه بر این به فرآورده های لبنی، سایر غذاهای پر فسفر عبارتند از: لوبیا، نخود، آجیل و غلات سبوس دار. فسفر همچنین در نوشیدنی آبجو، کاکائو و نوشابه یافت می شود.

از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می توانیم دانید که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بهتر فراورده های لبنی ندارد. هنگامی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شروع به درمان دیالیز، برخی از تغییرات در رژیم غذایی خود نیاز ساخته می شود.

امروزه، این را می توان به دست آورد که عملکرد کلیه را می توان از طریق یک درمان طبیعی کارآمد و بهبود یافته است. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و علاقه مند به داروهای چینی، کارشناسان توصیه شما در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یاد بگیرند. همچنین اگر شما هنوز هم می خواهم به دانستن بیشتر در مورد رژیم غذایی کلیه، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فراورده ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.