بوی ادرار دوست دارد یک اسید قوی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

بوی ادرار دوست دارد یک اسید قوی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

 

بوی ادرار دوست دارد یک اسید قوی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

برای برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، آنچه در جریان است در با بوی قوی ادرار؟ اطلاعات زیر در مورد برخی از عوامل ممکن است از بوی اسید قوی است.

عفونت ادراری

عفونت های دستگاه ادراری زمانی اتفاق می افتد که هر بخشی از سیستم ادراری می شود با باکتری ها و یا ویروس آلوده شده است. عفونت می تواند در تمام یا برخی از بخش های دستگاه ادراری رخ می دهد. بسته در چه بخش آلوده است، وجود خواهد داشت علائم دیگر مرتبط با بوی ادرار قوی. سیستیت یا التهاب مثانه، شبیه به عفونت های دستگاه ادراری است.

کم شدن آب بدن

مصرف ناکافی مایعات می تواند باعث ادرار به شدت متمرکز و به بوی قوی مانند آمونیاک. این احتمال وجود دارد که ادرار تیره تر خواهد بود در رنگ و همچنین. به سادگی نوشیدن مقدار زیادی مایعات، و همچنین بوی ادرار تاریک را حل کنیم. از دست دادن مداوم آب یا سایر علائم غیر عادی باید فورا به پزشک گزارش شده است.

در علاوه بر این دو جنبه ذکر شده در بالا، نارسایی کبد، دیابت، و مصرف مواد غذایی با بوی شدید، مکمل و یا نوشیدنی نیز می تواند ادرار اسید قوی شود. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که در حال تجربه ادرار اسید قوی، آنها باید آزمایشات و معاینات دقیق برای پیدا کردن علت واقعی را، پس از آن برخی از داروهای خاص و پیشنهادات معقول در رژیم غذایی توصیه می شود خواهد شد.

هنگامی که وضعیت توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)، بیماران ممکن است پیدا کردن ادرار خود را بی رنگ و بی مزه به عنوان نزدیک به همه از عملکرد کلیه از بین رفته است. پس از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی است که با هدف تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه درمان می شود، بیماران مبتلا به ESRD ادرار اسید قوی دوباره بوی، که یک پدیده خوب و به این معنی عملکرد کلیه به بهبود و کلیه ها می توانند حذف مواد زائد و سموم به طور معمول دوباره.

کدام مرحله سندرم نفروتیک خود را توسعه؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود، ما را در اینجا برخورد با هر گونه ابهامات خود را آزادانه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سندرم ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.