چه باید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با اسید اوریک 7.0 بدانید

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

چه باید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با اسید اوریک 7.0 بدانید

 

http://www.kidney-support.org/nephrotic-syndrome-symptoms/1906.html

هنگامی که بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پیدا سطح اسید اوریک خود را 7.0، چه نوع از اطلاعات باید به آنها می دانند؟ در اینجا شما انتظار می رود برای پیدا کردن پاسخ. در طول خواندن، زمانی که شما هر گونه ابهامات، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناسان آنلاین در جعبه خدمت مشورت، آن است که یک ربات نیست و سرویس رایگان است.

اسید اوریک یک ماده شیمیایی زمانی که بدن را تجزیه می کند مواد به نام پورین است. اسید اوریک در خون حل و سفر به کلیه ها، که در آن عبور می کند در ادرار. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، با توسعه شرایط، عملکرد کلیه است به احتمال زیاد دچار اختلال شود. در آن صورت، بدن به اندازه کافی اسید اوریک را حذف کنید. سطوح بالای اسید اوریک در بدن هایپراورسمی نامیده می شود. البته، برخی از عوامل دیگر نیز می تواند اسید اوریک بالا شود.

مقادیر نرمال محدوده اسید اوریک بین 3.5 و 7.2mg/dL. 7.0 اسید اوریک ارزش بالای محدوده نرمال است و این امر می تواند مرز است. اکثر مردم نمی ممکن است قادر به کنترل اسید اوریک بالا، اما از آنجایی که 7.0 اسید اوریک مرزی است، شاید تغییر در رژیم غذایی کمی کمک خواهد کرد. اگر شما می خواهم به دانستن برخی از پیشنهادات در مورد رژیم غذایی اسید اوریک بالا، ما را با ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com بگویید.

چگونه در مورد از سطح کراتینین شما و سطح GFR؟ اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با 7.0 اسید اوریک یافت شده است اختلال عملکرد کلیه، پس از آن صرفه جویی در عملکرد کلیه فعلی و تلاش برای بازیابی آن را تبدیل به مهم ترین نکته. در آن صورت، سندرم نفروتیک می توان در حال توسعه در نارسایی کلیه پیشگیری کرد.

Osmotherapy طب میکرو چینی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی می تواند برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه می شود، به عنوان هدف آن را در تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. داروهای گیاهی نیز چینی از طبیعت آمده است، بنابراین بیماران نیازی به نگرانی در مورد عوارض جانبی. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود، 7.0 اسید اوریک به طور طبیعی به عقب برویم به سطح نرمال.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماران ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.