درمان و مدیریت برای پارگی کیست کلیه

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

درمان و مدیریت برای پارگی کیست کلیه

 

درمان و مدیریت برای پارگی کیست کلیه

کیست واقع در کلیه شبیه به کیست موجود در سایر قسمت های بدن هستند. پارگی کیست های کلیه باعث علائم مختلف و یا حتی بیماران را به خطر می آورد. خواندن و پیدا کردن درمان و مدیریت برای کیست کلیه پاره.

پارگی کیست کلیه و علائم آن

کلیه ها نقش مهمی در اخراج محصولات زباله پشت توسط فعالیت های مختلف متابولیک در بدن باقی مانده بازی می کنند. به عنوان یک دستگاه فیلتر، دو کلیه به طور مداوم فیلتر کردن مواد زائد نیتروژنی و دیگر مواد زائد از خون هستند.

کیست کلیه اشاره به غیر طبیعی کیسه های پر از مایع در کلیه ها می شود. هنگامی که کیست کلیه بسیار بزرگ و اشغال فضای بافت عملکرد، آن را آسیب کلیوی به طور کلی می شود. اگر به خوبی می تواند کنترل شود، آن را با نارسایی کلیه در نهایت پایان دادن به.

هنگامی که کیست های کلیوی بزرگتر هستند بیش از 3.5cm، ممکن است پارگی در هر زمان. این باعث بسیاری از مشکلات، مانند درد شدید، ادرار خونی، عفونت، خونریزی، نارسایی حاد کلیه و غیره به وسیله آن، مهم است که برای بدست آوردن اطلاعات در مورد درمان نسبی و مدیریت.

چگونه به مقابله با کیست کلیه پاره؟

برای مقابله با کیست کلیه پاره شده، برخی از پیشنهادات در مورد مدیریت و درمان وجود دارد.

- مدیریت زودرس. این بسیار حیاتی است برای درمان، یک بار پارگی کیست کلیه است. اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد مبتلا به کیست کلیه، به شما پیشنهاد به پزشک خود را در اسرع وقت، زمانی که شما یکی از علائم زیر را در خودتان تماس بگیرید: تب، ضربان نبض کم، افت فشار خون، نارسایی ارگان ها، خروجی ادرار کمتر و غیره اگر پارگی کیست کلیه می تواند در زمان نمی تواند کنترل شود، آن را باعث عفونت های شدید، حتی ارگان های داخلی تحت تاثیر قرار.

- درمان ضد باکتریایی ممکن است پیشنهاد برای مقابله با سپسیس یا عفونت کمک می کند. در برخی از موارد شدید، جراحی ممکن است ضروری باشد.

- گیاهان خاص چینی. برخی از گیاهان چینی می تواند کمک به کوچک شدن کیست های کلیه هم در اندازه و هم در تعداد. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی طراحی شده است به کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی. در اینجا یک مورد کیست کلیه های این درمان برای اطلاعات شما را تحت درمان قرار می باشد Stefanos، یونان، PKD: و و


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.