چگونه می توان پایین سطح کراتینین بالا 2.1 به طور طبیعی

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه می توان پایین سطح کراتینین بالا 2.1 به طور طبیعی

 

http://kidneyservice.blogspot.com/2013/05/how-to-lower-high-creatinine-level-21.html

کراتینین محصولات از فعالیت عضلانی است. معمولا، سطح کراتینین بالا ممکن است صدمه به کلیه ها نشان می دهد، اگر آن را برای مدت زمان طولانی طول می کشد. چگونه برای کاهش کراتینین بالا به 2.1 به طور طبیعی؟

برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی، ما باید برای پیدا کردن علت ریشه ای آن است. همانطور که افراد مختلف حالت های مختلف، درمان به کراتینین کمتر است نیز متغیر است. اگر شما نیاز به پیشنهادات شخصی، شما می توانید داستان پزشکی شما را به kidneyask@hotmail.com به اشتراک بگذارید و منتظر یک پاسخ ظرف مدت 48 ساعت.

کلیه و کراتینین
کراتینین محصولات درهم شکستن فعالیت عضلانی، که می تواند از خون توسط کلیه های سالم برداشته است. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، کراتینین در خون ساخت، ایجاد سطح کراتینین بالا. معمولا، یک بار سطح کراتینین افزایش، حداقل 50٪ از عملکرد کلیه وجود دارد در حال حاضر دور رفته است.

سطح پایین کراتینین 2.1
طب گیاهی چینی برای آن کمک می کند تا به ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و تازه کردن توانایی خود درمان سلول های آسیب دیده کلیوی پیشنهاد شده است. هنگامی که کلیه توابع را می توان بهبود یافته است، کراتینین خواهد شد از فیلتر به طور طبیعی.
با این حال، طب گیاهی چین است که هنوز هم نیست. فرمول گیاهی با توجه به شرایط پزشکی خود را تغییر خواهد کرد. گیاهان برای یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی معمولا در هدف:
- کاهش علائم
- ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه
- جلوگیری از عوارض ناشی از بیماری های کلیوی
- جبران عوارض جانبی داروهای شیمیایی و درمان، مانند استروئیدها و دیالیز.
برای راهنمایی بیشتر، شما می توانید پیام زیر ایمیل به kidneyask@hotmail.com ترک و یا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.