بیماری کلیوی مزمن (CKD): آیا روغن ماهی خوب را به

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی مزمن (CKD): آیا روغن ماهی خوب را به

 

بیماری کلیوی مزمن (CKD): آیا روغن ماهی خوب را به

بیماری مزمن کلیوی (CKD) می تواند مسافت های طولانی و افسرده است. یک سوال اغلب توسط بیماران کلیوی خواسته است این است که آیا روغن ماهی خوب را به است. دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن پاسخ.

تحقیقات نشان داده است که روغن ماهی مفید به تأخیر انداختن پیشرفت نفروپاتی IgA، یک بیماری است که می تواند در پایان دادن به نارسایی کلیه است. بسیاری از nephrologists نیز از پیشنهاد که بیماران مبتلا به انواع دیگر CKD این مکمل را، تا آن را دارای مزایای به شرح زیر:

کاهش التهاب می شود. بیماران کلیوی و یا افرادی که در دیالیز اغلب مشکل از التهاب مزمن را تجربه کنند. روغن ماهی دارای خواص ضد التهاب به دلیل غلظت اسید ایکوزاپنتانوئیک (EPA) است.

ب. کاهش بیماری های قلبی عروقی (CVD). روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است. هر دو نفر مبتلا به دیابت یا بیماری مزمن کلیه عوامل خطر برای بیماری عروق کرونر است، بنابراین آن را به نفع به گرفتن این مکمل است.دوز استاندارد را تاسیس نشده است. شما می توانید با پزشک خود در این مورد مشورت کنید.

با این حال، افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید روغن ماهی بدون مشورت با nephrologists خود را ندارد. اگرچه به طور کلی بی ضرر است، ممکن است با آسپرین و دیگر داروهای ضد رایج تداخل می کنند. علاوه بر این، ممکن است سیستم ایمنی بدن را مهار، که ممکن است یک مسئله برای افرادی که در حال حاضر در نظر گرفتن عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی.

بنابراین، افراد مبتلا به CKD همیشه باید از مصرف هر نوع مکمل یا مواد مخدر با پزشک کلیه خود را مورد بحث و یا چت با پزشک آنلاین ما. با توجه به شرایط خاص خود را، کارشناسان ما می تواند به شما توصیه های مفید تری ارائه دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.