چرا من در شب ادرار مبتلا به بیماری کلیوی

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

چرا من در شب ادرار مبتلا به بیماری کلیوی

 

چرا من در شب ادرار مبتلا به بیماری کلیوی

من 64 ساله هستم و مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده شده است. مشکل من این است که چرا من در شب ادرار؟ لطفا به مشاوره با راه حل.

ادرار در شب علائم شایع بیماری کلیوی است، علل این مشکل عبارتند از:

آسیب دیده عملکرد کلیه غلظت. دیابت و فشار خون بالا از علل شایع آسیب دیده تابع غلظت کلیوی. در این مورد، افراد با تجربه ادرار کردن مکرر در شب و خروجی ادرار در شب افزایش یافته است.

ب. کلیه بیمار قادر به حذف تمام محصولات زائد سوخت و ساز و مواد سمی در روز، به طوری که کلیه ها به عملکرد در شب برای از بین بردن ضایعات، و در نتیجه در ادرار کردن در شب.

با توجه به زمینه های ناقص و سابقه بیماری، آن را دشوار است به ارائه مشاوره برای بازیابی خود را. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با بیش از وضعیت بیماری خود را به آدرس یک ایمیل ارسال کنید. سپس ما می توانیم شما را با پیشنهادات دقیق پاسخ دهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.