خارش پوست در نفریت

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

خارش پوست در نفریت

 

خارش پوست در نفریت

خارش پوست است بسیار طاقت فرسا از نشانه nephritis.It باعث می شود که بیماران در نفریت اذیت و می تواند significantly.How خواب خود را تحت تاثیر قرار می کند خارش پوست رخ می دهد؟

نفریت التهاب از نفرون kidneys.Nephrons عبارتند از گلومرول و tubules.Glomeruli کلیه فیلتر که می تواند مایعات اضافی و مواد زائد از body.When حذف آنها ملتهب و زخمی هستند، مقدار زیادی از مواد زائد در خون ساخت تا.

خارش پوست در نفریت نتیجه فسفر در خون است. فسفر یک ماده معدنی مهم در بدن و سطح مناسب از فسفر است می تواند استخوان و healthy.However عضلات را نگه دارید، زمانی که کلیه های بیمار قادر به کار برای فیلتر کردن خون، سطوح بالایی از فسفر در خون تجمع می یابد، در نتیجه خارش پوست.

چگونه برای از بین بردن خارش پوست در نفریت؟

یک رژیم غذایی کلیوی که محدودیت غذاهای با فسفر بالا تجویز می شوند. علاوه بر کنترل چقدر فسفر در رژیم غذایی کلیه خود را، به یاد داشته باشید را کلاسور فسفر با هر وعده غذا و تنقلات برای کمک به جلوگیری برای جلوگیری از خارش. سعی کنید برای حفظ سطح فسفر در 5.5 یا کمتر.

به غیر از خارش پوست، بیماران مبتلا به نفریت نیز ممکن است مشکلات پوستی زیر را تجربه کنند.

پوست خشک

بیماری کلیوی ممکن است تغییرات در غدد عرق و غدد چربی، که باعث به خشک کردن پوست کند. پوست خشک می تواند منجر به عفونت شود و می تواند باعث زخم های پوستی به درمان کندتر از آنها should.Dry پوست نیز می تواند باعث خارش شود.

برای جلوگیری و یا درمان پوست خشک، بیماران مبتلا به نفریت باید جلوگیری از دوش آب داغ یا حمام ها به عنوان آنها می توانند پوست به حتی more.Meanwhile خشک، بیماران باید در انتخاب صابون مراقب باشید و صابون را انتخاب کنید با مواد تشکیل دهنده طبیعی و خالص.

همانطور که خارش پوست و در نتیجه پوست خشک از نفریت، آنها را کنترل، شما باید این بیماری را به عنوان یک whole.If مشکل کلیه کنترل درمان، مشکلات در ارتباط بهبود می یابند. چگونه برای درمان نفریت به طور موثر باید موضوع شما باید نگرانی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پوست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.