CKD Stage4: آیا آب آلوئه ورا خوب برای بیماران همودیالیزی

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

CKD Stage4: آیا آب آلوئه ورا خوب برای بیماران همودیالیزی

 

CKD Stage4: آیا آب آلوئه ورا خوب برای بیماران همودیالیزی

آلوئه ورا آب میوه غنی در بسیاری از مواد مغذی و نشان می دهد که اثرات ضد التهاب و ضد عفونی کننده طبیعی است. آیا آب آلوئه ورا برای بیماران همودیالیزی خوب است؟ خوانده شده و شما پاسخ پیدا کنید!

با این حال، آن را برای شما به دکتر خود مشورت کنید برای نتیجه بهتر است با توجه به شرایط فردی خود را ممکن است تغییر کند. شما می توانید با کارشناسان آنلاین رایگان ما به طور مستقیم برای پاسخ شخصی شما صحبت کنید! هرگز ترس از صحبت کردن در جعبه پریدن به روی صفحه نمایش خود را از گوشه پایین سمت راست! امن و آزاد است!

Alove ورا آب میوه

آلوئه ورا آب به زخم های خارجی استفاده شود زیرا ضد عفونی کننده و ضد التهاب است. این نشان می دهد که اثرات بسیاری را در حفظ سلامت خوب است، از قبیل پاک کننده خون و کاهش مشکلات دستگاه گوارش و غیره.

آیا آب میوه خوب آلوئه ورا برای بیماران همودیالیزی است؟

در اینجا برخی از منافع مشترک از آب آلوئه ورا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای اطلاع شما.

پاک کننده سموم در خون

بر اساس یک گزارش، 13 درصد از آمریکایی ها مشکل کلیه. زمانی که کلیه های بیمار هستند، مواد سمی در خون ساخت تا، باعث علائم مختلف، از جمله فشار خون بالا، تهوع، خواب نامطلوب، درد شکم، ادم و غیره

آلوئه ورا آب کمک می کند تا پاک از مواد سمی در خون به طور طبیعی در برخی از درجه. بدین ترتیب، آن کمک می کند تا به کاهش برخی از علائم بیماران همودیالیزی.

در علاوه بر این، آلوئه ورا برای محتویات آن مفید باشد، مثل ویتامین ها، لیگنینهای anthraquinones، ساپونین و غیره، که کمک می کند تا مبارزه با التهاب در کلیه ها و جلوگیری از عفونت ادراری و غیره. پیشنهاد

با این حال، تنها آلوئه ورا - یک گیاه واحد، شما می توانید تنها انتظار اثرات محدود از آن. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن منافع بیشتر، به شما پیشنهاد طب سنتی چینی است که در آن گیاه کمک خواهد کرد که فرمول گیاهی بر اساس شرایط خود را و آن را نشان می دهد اثرات ترکیب در ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را امتحان کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD Stage4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.