مرحله 3 بیماری کلیه با FSGS: آیا می توانم من نوشیدن آبجو

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری کلیه با FSGS: آیا می توانم من نوشیدن آبجو

 

http://www.kidneyabc.com/fsgs-health-care/1653.html

این ممکن است درست به نوشیدن آبجو برای افراد مبتلا به بیماری مرحله 3 کلیه و به FSGS هستند که در dialysis.However را، شما بهتر است آن را چک کنید با پزشک خود را برای پیدا کردن اگر آبجو امن است برای you.This است زیرا نوشیدن آبجو باعث می شود که طرف زیر اثرات.

بالا بردن فشار خون

آبجو و شراب قرمز می تواند فشار خون را بالا می برد، اما تحقیقات می گویند الکل است که هنوز هم قلب سالم در فشار خون بالا amount.As سمت راست است که معمولا در بیماری مزمن کلیوی دیده می شود، نوشیدن آبجو است امن نیست اگر فشار خون شما تحت کنترل نیست.

پزشکی اینترفرون

انواع داروها در مرحله 3 بیماری کلیه با FSGS مورد نیاز است. آبجو با خدا ممنوع است به احتمال بسیار زیاد به تداخل دارو و آن را سخت تر برای کنترل فشار خون بالا pressure.Uncontrolled خون بالا بیشتر احتمال دارد که به کلیه ها آسیب است.

برهم زدن تعادل مواد معدنی

کلیه های سالم می تواند تعادل مواد معدنی مختلف در خون را تعادل می باشد. با این حال، زمانی که کلیه ها دچار اختلال، آنها نمی تواند به اندازه کافی. سطح فسفر بالا در خون معمولا رخ می دهد، که می تواند منجر به مشکل استخوان، خارش پوست و غیره مالت در آبجو سرشار از فسفر است. مصرف بیش از حد آبجو می تواند فسفر را افزایش میدهد، در نتیجه وخیم تر شدن مشکلات فوق.

صدمه به کلیه ها

آبجو ممکن است سلول های کلیه تغییر ساختار و عملکرد از kidneys.Thus ها، آسیب، می تواند عملکرد کلیوی بیشتر را بدتر کند.

را تحت تاثیر قرار اشتها

دونفری خواندنی به تجمع مواد زائد در بدن، بیماران مبتلا به FSGS و مرحله بیماری 3 کلیه ممکن است از فقیر appetite.Alcohol رنج می برند ممکن است باعث شود شما احساس کامل و کاهش مصرف غذاهای.

فوق برخی از عوارض نوشیدن آبجو برای افراد مبتلا به FSGS و این مرحله 3 disease.However کلیه، این به آن معنا نیست که بیماران باید اجتناب از نوشیدن آبجو absolutely.It عاقلانه است برای بیماران با پزشک خود قبل از شروع هر برنامه رژیم غذایی را بررسی کنید. آیا می توانم آبجو که می نوشید؟ شما می توانید به ما برای به دست آوردن برخی از توصیه مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.