روغن ماهی و سندرم نفروتیک در کودکان

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

روغن ماهی و سندرم نفروتیک در کودکان

 

روغن ماهی و سندرم نفروتیک در کودکان

مورد نیاز در رژیم غذایی دقیق برای سندرم نفروتیک در کودکان وجود دارد. آیا روغن ماهی می تواند یک انتخاب خوب است؟ حالا اجازه دهید جواب با هم پیدا کردن.

به درجه خاصی، روغن ماهی می تواند برخی از مزایای برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان به ارمغان بیاورد. سطوح بالای تری گلیسیرید می تواند علائم شایع سندرم نفروتیک، اگر کودک شما آن را تجربه، روغن ماهی می تواند به کاهش فشار خون و یا تری گلیسرید خون کمک. ممکن است این سطح 20 تا 50 درصد کاهش می دهد. شواهد علمی نشان می دهد که روغن ماهی واقعا پایین تری گلیسیرید بالا، و همچنین به نظر می رسد برای کمک به جلوگیری از بیماری های قلبی و سکته مغزی هنگامی که در مقادیر توصیه شده مصرف می شود. از قضا، مصرف روغن ماهی بیش از حد در واقع می تواند خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.

پوکی استخوان می تواند تبدیل به یک عوارض جانبی شایع داروهای استروئیدی معمولا استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک در کودکان. مصرف روغن ماهی به تنهایی و یا در ترکیب با کلسیم و روغن گل پامچال شب به نظر می رسد به سرعت نرخ از دست دادن استخوان و افزایش تراکم استخوان در استخوان ران (فمور) و ستون فقرات.

اگرچه روغن ماهی می تواند برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مفید است، این به آن معنا نیست که می تواند به سندرم نفروتیک در کودکان را درمان کنند. با توجه به رژیم غذایی برای سندرم نفروتیک در کودکان است، نه یک ماده غذایی خاص بیماران امکان پذیر نیست به غذا خوردن وجود دارد، آن را در شرایط خاص بستگی دارد. همانطور که به درمان، کارشناسان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی با توجه به ایمنی و بهره وری آن را توصیه می کنند. این درمان باید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به دروغ روی تخت آن را به عنوان خارج شده است مورد استفاده قرار گرفته است. دو کیسه پر از اقدام داروهای گیاهی چینی که از طبیعت می آیند خواهد شد تحت کمر بیماران با کمک دستگاه اسمز قرار داده، پس از آن، داروهای گیاهی چینی شروع به از طریق نفوذ به پوست و به طور مستقیم رسیدن به کلیه ها عمل. داروهای مختلف گیاهی چینی خواهد شد با توجه به نشانه های متفاوت و انواع مختلف سندرم نفروتیک در کودکان انتخاب شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.