آیا پخت سودا تاثیر فشار خون را برای فرد مبتلا به PKD

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

آیا پخت سودا تاثیر فشار خون را برای فرد مبتلا به PKD

 

http://www.kidney-support.org/pkd-diet/1900.html

جوش شیرین استفاده گسترده ای در زندگی روزانه خود را از تمیز کردن محصولات به غذاهای پخت و کار را برای استفاده های پزشکی دارد. با این حال، اگر شما اتفاق می افتد که

شخص PKD با فشار خون بالا، بهتر است برای شما به دانستن اثر جوش شیرین در سلامت شما است.

جوش شیرین

جوش شیرین به طور عمده از عناصر، یعنی کربن، سدیم و هیدروژن وجود دارد تشکیل شده است. با توجه به پژوهش، 1 قاشق چای خوری جوش شیرین حاوی حدود 1G سدیم است. با توجه به غنی از سدیم (جوش شیرین) یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا فشار خون بالا نیست.

پشتیبان سودا و بیماران مبتلا به PKD با فشار خون بالا

همانطور که در بالا ذکر شد، حمایت نوشابه در سدیم، که باعث می شود آن را یک انتخاب بد برای بیماران مبتلا به PKD و فشار خون بالا است. سدیم دارای توانایی طبیعی را به "قفل" مایعات. به عبارت دیگر، آب تمایل دارد به دنبال سدیم. به عنوان یک نتیجه، غذاهای سدیم کمک می کند که مایع بیشتری را به گردش خون، باعث فشار خون بالا.

علاوه بر این، غذاهای سدیم باعث خواهد شد خطر ابتلا به توسعه ادم - ​​یکی دیگر از علائم شایع بیماری کلیوی است.

هر دو فشار خون بالا و ادم صدمه به کلیه ها بدتر و کاهش عملکرد کلیه می کند. بدین ترتیب، نوشابه پشتوانه برای بیماران مبتلا به PKD پیشنهاد نشده است.

بیماران مبتلا به PKD و فشار خون بالا هستند پیشنهاد برای گرفتن یک رژیم غذایی کم سدیم. در اینجا برخی از پیشنهاد مشترک در مورد چگونگی حفظ یک رژیم غذایی کم سدیم برای اطلاع شما.

- خرید تازه، ساده منجمد یا کنسرو شده بدون نمک افزود: "سبزیجات است.

- انتخاب آماده به خوردن غلات صبحانه که سدیم کمتر است.

- کوک برنج، ماکارونی و غلات گرم بدون نمک. کاهش فوری و یا طعم برنج، ماکارونی، و در مخلوط از راه حل های مبتنی غلات، که معمولا نمک اضافه کرده اند.

- هنگامی که در دسترس است، خرید سدیم کم یا کاهش می یابد، و یا نسخه های بدون نمک افزوده از غذاها.

برای اطلاعات بیشتر، به شما پیشنهاد پیام به ترک زیر. به اشتراک گذاشتن داستان پزشکی خود را با ما و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن دستورالعمل رژیم غذایی بر اساس شرایط خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.