چه باید به بیماران دیالیز صفاقی با درد معده بدانید

پنج شنبه 2 خرداد 1392
ن : lafee

چه باید به بیماران دیالیز صفاقی با درد معده بدانید

 

چه باید به بیماران دیالیز صفاقی با درد معده بدانید

درد معده به احتمال زیاد اتفاق می افتد به مردم با دیالیز صفاقی، از اطلاعات زیر، مردم انتظار می رود که به دانستن بیشتر در مورد درد معده و دیالیز صفاقی. برای بعضی از بیماران، آن است که هنوز هم ممکن است برای آنها را به خلاص شدن از شر دیالیز صفاقی است.

بیماران تحت از حساب دیالیز صفاقی حدود 6٪ از جمعیت ESRD در ایالات متحده. به طور کلی، برای دیالیز صفاقی به موفقیت، بیمار باید انگیزه و دست نخورده شناختی و باید حفظ آناتومی صفاقی. هر چند که بیماران انجام دیالیز صفاقی در شب با کمک سیکلر مسئولیت رسیدگی به کاتتر بسیار کمتر است، هنوز هم شانس پریتونیت، که یک عفونت صفاق وجود دارد. این عفونت شایع ترین عوارض جانبی دیالیز صفاقی است. پریتونیت می تواند حالت تهوع، استفراغ، تب و درد معده می شود. درمان درد معده و پریتونیت به سرعت کلید به منظور متوقف کردن عفونت گسترده است. پزشک احتمالا آنتی بیوتیک تجویز کند. در اینجا چیزی در مورد چگونه به مقابله با پریتونیت در دیالیز صفاقی به عنوان مرجع خود می باشد.

اگرچه دیالیز صفاقی می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تسکین برخی از علائم و حفظ زندگی تا حدی، در واقع آن را به ارمغان می آورد برخی از ناراحتی های خاص است. کارشناسان چینی می گویند که ممکن است برای خلاص شدن از دیالیز صفاقی و همودیالیز، تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان از طریق یک درمان کارآمد که با هدف صرفه جویی در کلیه خود را بازیافت. و چنین مواردی در بالینی ظاهر شد.

باید برخی از اقلام غیر طبیعی در گزارش آزمایش خون بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که به معنی خون در حال حاضر آلوده بوده است وجود داشته باشد. بنابراین درمان خون اولین چیزی که ما باید انجام دهیم می شود. درمان آلودگی خون، جدیدترین درمان برای بیماری های کلیوی در سال 2013، با هدف در دوره نقاهت سیستم گردش خون، مکانیسم لخته شدن خون و مکانیسم haematogenous از بین بردن سموم مختلف در خون و اضافه کردن عناصر معتبر به خون. آیا شما تا به حال چنین درمان است که با هدف در درمان خون گرفته شده است؟

درمان آلودگی خون معمولا با Osmotherapy پزشکی میکرو چینی که بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان می شود همکاری می کند. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. آن را در تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه تمرکز می کنند. هنگامی که عملکرد کلیه را می توان به تدریج درمان، دیالیز صفاقی است به احتمال زیاد متوقف شود. اگر شما هنوز هم می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، را انتخاب کنید که دوست دارید با ما تماس بگیرید: مشاوره با کارشناسان آنلاین بر روی جعبه خدمات، یک پیام ترک ما. این سرویس رایگان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: معده ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.