گلومرولونفریت: تورم در اطراف چشم و پاها

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت: تورم در اطراف چشم و پاها

 

گلومرولونفریت: تورم در اطراف چشم و پاها

گلومرولونفریت اشاره به گروهی از بیماری ها که آسیب بخشی از فیلتر در kidneys.As ها پیشرفت بیماری، بیماران ممکن است تجربه تورم، به ویژه در اطراف چشم ها و پاها.

علل تورم اطراف چشم ها و پاها در گلومرولونفریت

روند کلیه به حدود 200 quaters از خون در روز حدود 2 لیتر زباله و محصولات و آب اضافی که در نهایت بدن عنوان urine.However ترک، در گلومرولونفریت به غربال کردن، کلیه بافت های ملتهب و زخمی، که می تواند تداخل با ترخیص کالا از گمرک ضایعات کلیوی، به طوری که آنها شروع به ساخت تا در body.Furthermore، مقدار زیادی از پروتئین مانند نشت آلبومین را در ادرار.

در شرایط مناسب، اقدامات آلبومین مثل یک اسفنج، طراحی مایع اضافی را از بدن را در جریان خون، که در آن باقی می ماند تا زمانی که کلیه آن را حذف. اما وقتی نشت آلبومین را در ادرار، خون از دست می دهد ظرفیت خود را برای جذب مایع از body.Fluid می تواند در خارج از سیستم گردش خون در صورت، دست ها، پاها، مچ پاها تجمع می یابد و باعث تورم است.

مدیریت تورم اطراف چشم ها و پاها در گلومرولونفریت

تغییرات رژیم غذایی در کنترل تورم در بیماران glomerulonephritis.The باید مصرف مایعات و نمک برای از بین بردن احتباس مایع در body.Also، محدود لازم است، بیماران باید مصرف پروتئین را محدود می کند.

-دیورتیک ها ممکن است به شما برای افزایش برون ده ادرار تجویز شده است. در همین حال، برخی از گیاهان نیز دارای اثرات ادرار آور، مانند نعناع، ​​قاصدک، مریم گلی، کاسنی، و غیره قبل از استفاده از این گیاهان، شما باید با پزشک خود در صورتی که برای کلیه ها مضر هستند را بررسی کنید.

به عنوان نشت آلبومین در ادرار است علت تورم اطراف چشم ها و پاها در گلومرولونفریت است، هدف اصلی درمان عبارت است از کنترل پروتئین در ادرار. به عبارت دیگر، آن است که برای بازگرداندن از فیلترهای اختلال به بهبود عملکرد کلیوی.

در ایمونوتراپی یک درمان جایگزین برای glomerulonephritis.It می تواند بیماری از علل آن درمان و تحریک خود بازسازی مختل filters.If به کلیه ها می توانند بهتر کار است، پروتئین به طور موثر کنترل و تورم ناپدید خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.