آیا دو طرفه کیست کورتیکال کلیه 5.3cm و 5 سانتی متر نیاز به عمل جراحی

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

آیا دو طرفه کیست کورتیکال کلیه 5.3cm و 5 سانتی متر نیاز به عمل جراحی

 

آیا دو طرفه کیست کورتیکال کلیه 5.3cm و 5 سانتی متر نیاز به عمل جراحی

کیست کورتیکال کلیوی دو طرفه اشاره به کیست های های در حال رشد در بخش قشری از هر دو kidneys.Do دو جانبه کیست کورتیکال کلیه 5.3 سانتی متر و 5 سانتی متر نیاز به عمل جراحی؟

به طور کلی، کیست های کلیوی قشری خوش خیم هستند و معمولا asymptomatically.If توسعه افراد هیچ نشانه ای ندارند، هیچ درمان needed.However است، به عنوان کیست تصویر را بزرگ تر ببینید.، آنها ممکن است فشار بر بافت کلیه مجاور می شود و در نتیجه بی شمار از علائم مانند پشت درد، هماچوری، فشار خون بالا etc.If این علائم، بیماران باید فورا به دنبال درمان.

به طور کلی، زمانی که رشد کیست بزرگتر از 3cm، بیماران ممکن است احساس سرکوب در شکم، درد در پشت etc.Therefore، در مورد از کیست دوجانبه قشری 5.3 سانتی متر و 5cm احساس، درمان باید به تصویب رسید.

جراحی یک گزینه رایج برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه قشر مغز است. با این حال، یک روش تهاجمی است و ممکن است باعث خونریزی شود. علاوه بر این، کیست در معرض خطر بالا در محدوده زمانی معین هستند.

آیا جایگزین برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه 5.3 سانتی متر و 5 سانتی متر وجود دارد؟

داروهای گیاهی چینی به بیماران مواد تشکیل دهنده طب موثر توصیه می شود می تواند کیست های بزرگ در راه ملایم بدون ایجاد هر گونه اثرات مهاجم body.Additionally را کوچک، داروها می توانند نفوذپذیری دیواره کیست به ترویج دفع مایع کیستیک را بهبود بخشد. بنابراین، کیست گسترش متوقف خواهد شد.

با این حال، داروهای سنتی چینی گیاهی دارای نقص های بسیاری از جمله طعم تلخ، تحریک دستگاه گوارش، و غیره همچنین باقیمانده دارو باید توسط کلیه ها برداشته شود، آنها می توانند فشار اضافی بر روی کلیه ها قرار داده است.

برای خلاص شدن از این معایب، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی پیشنهاد برای درمان cysts.It کلیوی قشری دو طرفه نرم افزار جدید از طب سنتی چینی گیاهی و درمان خارجی است. همانطور که داروها می توانند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست نفوذ، داروها می توانند به کار موثرتر و rapidly.As آن است که درمان مبتنی بر گیاه است، آن را عاری از عوارض جانبی در بدن است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کورتیکال ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.