نارسایی کلیه: باید برای پیوند کلیه صبر کنید

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه: باید برای پیوند کلیه صبر کنید

 

نارسایی کلیه: باید برای پیوند کلیه صبر کنید

پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که کلیه ها به خوبی می تواند کار برای حفظ حیات خود مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، درمان و جایگزین به نظر ما می آیند، بنابراین شما ممکن است بپرسید: باید برای پیوند کلیه من صبر کنید، با توجه به نارسایی کلیه من؟ خواندن و پیدا کردن جواب!

با توجه به شرایط مختلف فردی، پاسخ قابل تغییر خواهد بود بر اساس شرایط خود را. اگر شما نیاز به تجزیه و تحلیل های شخصی، شما، پیشنهاد با خدمات آنلاین ما صحبت کنید - یک جعبه پریدن را به روی صفحه نمایش خود را از گوشه پایین سمت راست به طور مستقیم، یا شما می توانید یک پاسخ از کارشناس دریافت کنید ایمیل: kidneyask@hotmail.com

نارسایی کلیه: باید برای پیوند کلیه صبر کنید؟

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما نیاز به پیدا کردن درمان هایی که می تواند به بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه بازسازی و کلیه ها می تواند کار خوبی به اندازه کافی برای حفظ حیات خود، پیوند کلیه خواهد بود کار لازم را برای شما به صبر.

درمان های جایگزین برای پیوند کلیه ها چه هستند؟

اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه، شما ممکن است به استفاده از بیش از یک درمان برای جلوگیری یا به تأخیر انداختن پیوند کلیه.

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی، به عنوان یک فرم های پزشکی سنتی، همواره سعی در رعایت بدن انسان در تمام خود را به جای درمان فقط بخش هایی از آن شده است. بسیاری از گیاهان حاوی خواص مختلف، نشان می دهد که توابع مختلف در بیماریهای مختلف.

برخی از گیاهان و بخش هایی از حیوانات می تواند مقابله با کلیه های آسیب دیده کمک و بهبود توانایی خود درمانی از سلول های آسیب دیده کلیه.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یکی دیگر از درمان های گیاهی است که توسعه بر اساس طب گیاهی چینی است. این است که برای بیماری کلیه به طور خاص طراحی شده است. در مقایسه با شکل سنتی، این درمان اثرات را سریع تر و بیشتر طول می کشد.

تصفیه خون

تصفیه خون گروهی از تکنیک های که برای کمک به پاک کردن سموم در خون است. هر دو میکرو چینی پزشکی و طب گیاهی چینی نیاز به یک دوره از زمان را به اثر. بدین ترتیب، در طول این مدت، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شدید نیاز به تصفیه خون به حذف سموم و ایجاد یک پایه و اساس برای درمان زیر.

اگرچه درمان های ذکر شده کمک به جلوگیری از پیوند کلیه، آن را در هر مورد کار نمی کند. این که آیا شما می توانید نامزد از این درمان، ما نیاز داریم بیشتر از اطلاعات پزشکی خود را برای دیالیز نهایی است. شما می توانید داستان پزشکی خود را در زیر برای ما ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.