دیابت با کراتینین 8، کراتینین پایین تر بدون دیالیز

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

دیابت با کراتینین 8، کراتینین پایین تر بدون دیالیز

 

دیابت با کراتینین 8، کراتینین پایین تر بدون دیالیز

س: من شده اند از بیماری دیابت رنج می برند از سال گذشته از: 15 years.I داشتن مشکل کلیوی در این معنا کراتینین او 8 now.Can است کراتینین خود را بدون دیالیز در این مرحله، به ارمغان آورد؟

A: در مرحله اول، شما باید بدانید علل از کراتینین بالا 8 چه هستند. کراتی نین یک محصول تفکیک از کراتین، است که یک بخش مهمی از وضعیت حق muscle.In است، کراتینین توسط کلیه ها فیلتر پس از آن معمولا در یک سطح نسبتا ثابت اعم از 0.6 تا 1.3 میلی گرم / دسی لیتر نگه می دارد. مصرف بیش از حد گوشت، ورزش شدید، و غیره می تواند موقت باعث افزایش creatinine.If کسانی که عوامل خارجی برداشته، سطح کراتینین normal.However بهبود می یابند، اگر سطح کراتینین خود را بالاتر از حد طبیعی مداوم نگه می دارد، آن را با مشکل کلیوی همراه است.

در دیابت، قند خون کنترل نشده، عامل کلیدی در بالا بردن سطح قند خون level.High کراتینین می تواند استرس اضافی بر روی کلیه ها قرار داده است تا کلیه ها به کار سخت تر برای فیلتر کردن زمان blood.Over، نفرون ها تبدیل خواهد شد exhausted.Eventually، CKD رخ می دهد. به عنوان یک نتیجه، سطوح بالای کراتینین ساخت تا در خون، منجر به بالا level.Creatinine کراتینین 8 است بسیار بالاتر از حد طبیعی است پس از آن یعنی کلیه مشکل بسیار جدی است.

دیالیز یک فیلتر مصنوعی است و می تواند کمک به بدن خلاص شدن از شر مایع اضافی و wastes.Thus ها، می توان آن را کاهش level.However کراتینین بالا، بین دیالیز و زباله ها هنوز هم می تواند در خون ساخت تا افزایش کراتینین.

علاوه بر این، بیماران باید به رنج می برند بسیاری از عوارض و ناراحتی مانند سردرد، تهوع، تنگی نفس، کشش و غیره

چگونه برای کاهش کراتینین 8 در این مرحله بدون دیالیز؟ از توضیحات فوق، نتایج کراتینین بالا از ساختار کلیه و اختلال عملکرد کلیوی کاهش می یابد. برای کاهش سطح کراتینین بالا، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن نفرون مختل و افزایش function.If کلیوی است کلیه ها می تواند بهتر کار کند برای فیلتر کردن خون، کراتینین کاهش خواهد یافت effectively.To رسیدن به این هدف درمان، درمان ترکیبی از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و Tangyikang یک درمان خوب برای بیماران است. شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت اطلاعات دقیق تر درمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.