چگونه کار ماساژ برای بیماری مزمن کلیوی (CKD)

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه کار ماساژ برای بیماری مزمن کلیوی (CKD)

چگونه کار ماساژ برای بیماری مزمن کلیوی (CKD)

استفاده از ماساژ برای مقاصد شفا قدمت 4،000 سال در ادبیات پزشکی چینی و همچنان به صورت بخش مهمی از طب سنتی چینی (TCM) است. امروز، آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیماری مزمن کلیه. سپس، چگونه کار ماساژ می کند برای CKD؟

به طور کلی، ماساژ اعتقاد بر این است برای حمایت از بهبود، افزایش انرژی، کاهش زمان بهبودی پس از آسیب، کاهش درد و افزایش آرامش، خلق و خوی، و رفاه. در درمان CKD، این روش درمانی دارای اثرات شفابخش زیر:

1. از بین بردن علائم و ناراحتی. ماساژ برای کاهش تورم و یا ادم، زباله های روشن را از طریق سیستم لنفاوی، درد را کاهش می دهد، و سبب یک اثر آرام بخش مفید است.

2. کنترل فشار خون. یک مطالعه نشان داد که ماساژ بافت های عمیق کاهش سطح فشار خون (کاهش به طور متوسط ​​به میزان 10.4 میلی متر جیوه در فشار سیستولی و کاهش فشار دیاستولیک 5.3 میلی متر جیوه).

3. سهولت اضطراب و افسردگی. ماساژ نیز ممکن است افسردگی را کاهش دهد، کاهش اختلالات خواب، و از بین بردن تنش، اضطراب.

افراد مبتلا به شرایط زیر باید ماساژ اجتناب از:

نارسایی قلب

لخته شدن خون در پاها

اختلالات خونریزی

شرایط مسری پوست

اگرچه ماساژ دارای مزایای بسیاری برای افراد مبتلا به CKD، می توان آن را به عنوان یک درمان کمکی استفاده می شود. اگر شما مبتلا به بیماری کلیه، با پزشک خود قبل از در نظر گرفتن ماساژ را بررسی کنید و یا مشورت با ما درباره اشکال مناسب ماساژ برای شرایط خود را آنلاین.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.