صفحه 4 تمرین برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

صفحه 4 تمرین برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

صفحه 4 تمرین برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

هنگامی که مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده می شود، این به آن معنا نیست که شما نمی توانید در هر برنامه ورزشی شرکت کنند. ورزش های مناسب بهبود عملکرد عضله، کمک می کند تا کنترل سطح فشار خون، کاهش کلسترول و بهبود کیفیت زندگی خود را. در اینجا 4 نوع از تمرینات به عنوان مرجع خود.

پیاده روی

پیاده روی یک ورزش ایده آل برای افراد مبتلا به مشکلات کلیوی است. این حرکت مکرر گروه های عضلانی بزرگ است و می تواند در داخل خانه یا خارج از منزل، به سرعت یا به آرامی انجام می شود. این می تواند کمک به جلوگیری از بیماریهای قلبی عروقی، بهبود گردش خون، افزایش سطح انرژی، کنترل فشار خون بهتر است.

شنا

شنا نوعی ورزش هوازی است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کیفیت کلی زندگی است. مزایای دیگر شامل کنترل وزن، کاهش فشار خون، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، و غیره

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری نیز یکی از بهترین تمام اطراف فعالیت برای بهبود سلامت کلیه. مزایای بهداشت عبارتند از: بهبود آمادگی جسمانی قلبی عروقی، بزرگ برای پررنگ و ساخت ماهیچه های خود را، بهبود سلامت روان، تقویت سیستم immuen شما.

رقص ایروبیک

رقص هوازی مداوم است و شامل استفاده از گروه های عضلانی بزرگ است که ضربان قلب را بالا نگه دارید. این نوع بسیار خوبی از فعالیت برای کمک به بیماری کلیوی است. این نوع ورزش باید در حد اعتدال انجام می شود، به خصوص در مرحله اولیه است. رقص بیش از حد یا شدید می توانید از سیستم ها و ارگانها کار زیاد.

وجود دارد تا چهار بار در هفته ورزش کافی برای کمک به بیماری های کلیوی و افزایش سلامت. اگر شما هنوز به طور منظم ورزش نمی کنید، با پزشک خود تماس بگیرید و یا کلیه کارشناسان ما برای بهترین راه برای تناسب اندام مبتلا به بیماری کلیوی مشورت کنید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تمرین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.