نفروپاتی IgA: تنها کلیه و اسید اوریک بالا

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: تنها کلیه و اسید اوریک بالا

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-symptoms/830.html

س: من نفروپاتی IgA فقط با کلیه واحد. دکتر به من گفت که سطح اسید اوریک بالا. pls کمک.

A: از پیام شما متشکریم. نگران نباشید. سطح اسید اوریک بالا در نفروپاتی IgA با کلیه واحد می تواند در درون عادی با درمان به موقع کاهش می یابد. همانطور که من در مورد وضعیت بیماری خود را دقیق مشخص نیست، مشاوره عمومی برای مرجع شما داده شده است. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با بیش از اطلاعات مربوط به بیماری خود را ایمیل و سپس می تواند به شما پیشنهاد خاص ارائه دهد.

در مرحله اول، ما باید آن را روشن است که چرا شما باید سطح اسید اوریک بالا با نفروپاتی IgA.

مواد موجود در غذاها و نوشیدنیهایی از قبیل کبد، ماهی کولی، ماهی خال مخالی، آبجو و شراب خاص - اسید اوریک یک ماده شیمیایی است که هنگامی که بدن شما شکسته شدن پورین است. این است که به طور معمول توسط کلیه ها حذف می کند که پس از آن ساخت تا در بدن. سطح طبیعی به بیش از 6 میلی گرم / دسی لیتر فرآورده های خونی در زنان تعریف شده است، و بیش از 7 میلی گرم / دسی لیتر خون در مردان است.

با توجه به نفروپاتی IgA، کلیه خود را تبدیل به بیماری ها و آنها موفق به عمل به اندازه کافی برای از بین بردن اسید اوریک از بدن، و در نتیجه در سطوح بالای اسید اوریک خون است.

دلایل دیگر چرا سطح اسید اوریک ممکن است بالا باشد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

داروها - برخی از داروها مانع از حذف اسید اوریک در ادرار، دو نفر از آنهایی که شایع تر هستند دیورتیک ها (قرص های آب) و آسپرین.

رژیم غذایی با پورین بالا - غذاهای غنی از پورین عبارتند از: کبد یا سایر ارگان گوشت، ماهی کولی، ماهی خال مخالی و شاه ماهی.

پیشگیری و درمان چاقی و مصرف الکل - این نیز با افزایش سطح اسید اوریک در ارتباط است.

پس از تأیید علل سطح اسید اوریک بالا در نفروپاتی IgA شما، گام بعدی این است تا اقدامات مؤثر به سطح پایین تر و مدیریت بیماری کلیوی. شما می توانید یک پیام را در زیر با بیش از وضعیت بیماری خود را ترک. کلیه متخصص ما شما را به زودی در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهد و ارائه مشاوره رایگان. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.