مرحله CKD 5: آیا می توانم Mangosteen کمک به بهبود عملکرد کلیه

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله CKD 5: آیا می توانم Mangosteen کمک به بهبود عملکرد کلیه

 

مرحله CKD 5: آیا می توانم Mangosteen کمک به بهبود عملکرد کلیه

Mangosteen به عنوان یک میوه سالم بسیار خوشمزه است نشان می دهد که مزایای بسیاری در حفظ سلامت جسمی و روانی خوب در انسان است. mangosteen کمک به بهبود عملکرد کلیه در مرحله CKD 5 نفر؟ خوانده شده و شما پاسخ پیدا کنید!

همانطور که شرایط شخصی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، پاسخ نیز ممکن است متغیر باشد. اگر شما نیاز به اطلاعات دقیق بر اساس شرایط خود، شما می توانید به طور مستقیم با خدمات آنلاین ما صحبت کنید - یک جعبه کمک پریدن به روی صفحه نمایش خود را از گوشه پایین سمت راست یا فقط ایمیل kidneyservice@hotmail.com است و دریافت یک پاسخ از متخصص تغذیه ما. هر دوی آنها آزاد و امن! لذت بردن از مشاوره خود را.

mangosteen کمک به بهبود عملکرد کلیه در مرحله CKD 5 نفر؟

Mangosteen واقعا نشان می دهد برخی از اثرات خوب در مدیریت شرایط کلیه در مرحله CKD 5 بیمار. با این حال، با مشکل مواجه شد برای کمک به بهبود عملکرد کلیه. صحبت از بهبود عملکرد کلیه، به شما پیشنهاد را به درمان های پزشکی که می تواند کمک به ترمیم بافت های کلیوی آسیب دیده، از قبیل چینی، طب گیاهی، طب میکرو چینی و غیره

در اینجا از مزایای mangosteen برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه.

- جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه: mangosteen با این نسخهها کار به عنوان یک ادرار آور طبیعی است که می تواند پاس از طریق سنگ طریق ادرار کمک. با توجه به خواص قلیایی خود را، mangosteen کمک می کند تا به خنثی کردن اسیدیته ادرار، که می تواند به جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه کمک کند.

- بهبود سیستم ایمنی بدن: mangosteen غنی از آنتی اکسیدان و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به نام Xanthones، که کمک می کند تا در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است. بیش از 95٪ از بیماری کلیوی مربوط به اختلال سیستم ایمنی بدن. بهبود سیستم ایمنی بدن کمک خواهد کرد که حفظ سلامت خوب در بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه.

- مبارزه با التهاب. محققان از هند پوست از Mangosteen استفاده می شود به بررسی اثرات آن در انواع دیگر التهاب در بدن است. نتایج نشان داد سرکوب التهاب حاد و مزمن، که می تواند کاهش سرعت پیشرفت صدمه به کلیه ها کمک کند.

آیا Mangosteen یک انتخاب خوب برای شما؟ به شما پیشنهاد یک پیام را ترک زیر و شرایط پزشکی خود را با ما به اشتراک بگذارید! و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن پاسخ نهایی بر اساس خود را مشکل سالم! آیا یک روز خوب!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.