نفروپاتی IgA: چرا من اسهال دارم بعد از دیالیز

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: چرا من اسهال دارم بعد از دیالیز

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-basics/828.html

نفروپاتی IgA یک بیماری خود ایمنی است. بیست و پنج درصد از افراد مبتلا به این بیماری کلیوی بیماری کلیوی مرحله نهایی که در آن دیالیز مورد نیاز است. برخی از بیماران تحت دیالیز ممکن است مشکل اسهال را تجربه کنند. چرا؟

اسهال اشاره به شل، مدفوع آبکی که بیشتر از حد معمول رخ می دهد. این اغلب به معنای سفرهای مکرر به توالت و حجم زیادی از مدفوع. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در دیالیز، آنها ممکن است این مشکل با توجه به دلایل زیر تجربه:

دیابت: دیابت ممکن است منجر به کاهش سرعت حرکت غذا از طریق روده، باعث رشد باکتری و منجر به اسهال. علاوه بر این، غذاهای فاقد شکر و داروها معمولا حاوی سوربیتول، که می تواند موجب اسهال شود.

آلرژی غذایی و یا مسمومیت غذایی. این ممکن است آلرژی به مواد غذایی شیر، یا باکتری از مواد غذایی فاسد مانند E.Coli را یا سالمونلا باشد.

داروها و آنتی بیوتیک ها. آنتی بیوتیک ها ممکن است به منظور از بین بردن باکتری "خوب" در روده، که می تواند باعث اسهال تجویز می شوند. برخی از داروها این مشکل به عنوان یک عارضه جانبی، و یا ممکن است این مشکل را از اختلاط با سایر داروها شود.

الکل. آن اغلب می تواند منجر به اسهال به دلیل ویتامین ضعیف و جذب مواد معدنی، و می تواند حرکت سریع تر از مواد غذایی را از طریق روده می شود.

این عوامل شایع است که ممکن است باعث اسهال در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در دیالیز هستند. پس از تایید علت، درمان را می توان برای از بین بردن این مشکل است. پزشک آنلاین ما مشورت اگر شما نمی توانید محدود کردن دلیل برای مشکل شما. یا شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com ایمیل. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن مشاوره!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.