آیا طب چینی راهنما مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

آیا طب چینی راهنما مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

 

آیا طب چینی راهنما مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

آیا طب چینی کمک به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ اگر بیماران را می توان با درمان مناسب و سریع درمان، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هنوز امکان توای آن را به شکل اول در بیاوری. با این حال، چنین نوع درمان طب چینی؟

فرد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، صدمه به کلیه ها با کاهش متوسط ​​در میزان فیلتراسیون گلومرولی از 30-59 میلی لیتر / دقیقه است. اگر این بیماری به خوبی کنترل نشده است، علائم بیشتر و بیشتر آشکار از جمله سطح کراتینین بالا و بالاتر ظاهر خواهد شد با توجه به از دست دادن ادامه عملکرد کلیه. دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد توصیه می شود که عملکرد کلیه است تا حدی کاهش یافته است.

امروزه، در بالینی، داروهای چینی برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود شده است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی است و آن را بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است. دو کیسه پر از اقدام داروهای گیاهی چینی خواهد شد زیر کمر از مردم با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می توانند به کلیه دریافت کنید و شروع به بازی یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به دستیابی، از جمله به عنوان ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تامین تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و به همین ترتیب. به تدریج عملکرد کلیه را می توان بازیافت.

علاوه بر داروهای گیاهی چینی، انواع دیگری از داروهای چینی شامل طب سوزنی، حجامت، ناخن و جنگال خراشیدن درمانی، تای جی، و غیره را به درستی انتخاب شده به عنوان یک درمان کمکی عمل می کنند. اگر شما علاقه مند در داروهای چینی هستند و شما هنوز هم امید به عقب مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما می توانید به ما یک پیام برای دریافت اطلاعات بیشتر به ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.