راه های طبیعی به کاهش سطح کراتینین بالا 1.9

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

راه های طبیعی به کاهش سطح کراتینین بالا 1.9

 

راه های طبیعی به کاهش سطح کراتینین بالا 1.9

سطح کراتینین بالا 1.9 میلی گرم / دسی لیتر می تواند توسط عوامل بسیاری ایجاد می شود. با این حال، اگر آن را توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، ممکن است آن را یک و stage2 CKD، است که کاهش عملکرد کلیه خفیف نشان می دهد. با توجه به این، بسیاری از راه های طبیعی می تواند به سطح کراتینین بالا و پایین کار می کنند.

سطح کراتینین بالا 1.9 معنی

سطح کراتینین بالا 1.9 به چه معناست؟ همانطور که در بالا ذکر شد، سطح کراتینین بالا می تواند توسط عوامل بسیاری ایجاد می شود. امروز، ما به طور عمده در مورد سطح کراتینین بالا در ارتباط با صدمه به کلیه ها صحبت کنید.

اگر محدوده سطح کراتینین خود را از 1.6 ~ 2.0، آن را ممکن است مرحله 2 شرایط CKD، که در آن شما در آسیب کلیه خفیف هستند را نشان دهد. با توجه به کنترل فوری، ممکن است برای شما به عقب صدمه به کلیه ها و شما را به زندگی عادی است.

راه های طبیعی برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین بالا به معنی سم زیادی ساختمان در خون شما، که به میزان بسیاری از عوارض، از جمله قلب، کم آبی بدن، نارسایی کلیه و غیره برای کاهش سطح کراتینین بالا را افزایش می دهد، در اینجا راه های طبیعی زیر را برای اطلاعات شما.

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی شده است برای بیش از 5.000 سال برای استفاده های پزشکی تاسیس شده است. بسیاری از گیاهان کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، که می تواند سطح کراتینین بالا و پایین به طور طبیعی کمک می کند.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی برای بیماری های کلیوی به طور خاص طراحی شده است، که متفاوت است با طب گیاهی چینی برای آن برنامه دهان و دندان است. طول می کشد تا اثرات سریع از طب سنتی چینی و کراتینین بالا کمتر کمک می کند تا به طور طبیعی است.

زندگی سالم

- اجتناب از مصرف گوشت قرمز و غذاهای غنی در آرد و شکر به عنوان آنها به احتمال زیاد به دخالت با عملکرد کلیه.

- به طور منظم ورزش برای سوزاندن کالری.

- عصاره آلوئه ورا همچنین افزایش عملکرد کلیه است. این کمک می کند تا به کنترل قند خون و فشار خون.

- خودداری از نوشیدن الکل بیش از حد.

- استفاده از جینسنگ در کاهش سطح کراتین در خون نیز مفید است.

اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد با سطح کراتینین بالا، به شما پیشنهاد برای گرفتن یک برنامه درمانی بر اساس شرایط خود را. به اشتراک گذاشتن داستان پزشکی خود را با ما و گرفتن دستورالعمل سالم شخصی!


نظرات شما عزیزان:

مریم میری
ساعت0:49---26 بهمن 1395
من چطور می تونم به میکرو چینی در ایران دسترسی پیدا کنم
پاسخ:که بیمار است؟ چه باعث نارسایی کلیه است. و این درمان تنها در چین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.