آیا هر گونه رابطه بین نارسایی کلیه و استفراغ وجود دارد

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا هر گونه رابطه بین نارسایی کلیه و استفراغ وجود دارد

آیا هر گونه رابطه بین نارسایی کلیه و استفراغ وجود دارد

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است بسیاری از شکایت داشته باشد. استفراغ یک شکایت شایع در برخی از موارد است. آیا هر گونه رابطه بین نارسایی کلیه و استفراغ وجود دارد؟

چه عواملی باعث استفراغ در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می شود؟

استفراغ می تواند توسط عوامل بسیاری در ارتباط با نارسایی کلیه ایجاد می شود. کارشناسان پیدا کردن برخی از علل شایع برای این شکایت برای اطلاع شما.

تورم اندام های داخلی

تورم بسیار معمول علامت نارسایی کلیه است. کلیه ها کار می کنند به حذف بیش از حد آب از بدن است. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، مایعات در بدن ساخت تا، باعث تورم.

از آن آسان است برای شما برای پیدا کردن تورم در صورت، پاها، مچ پا در بیماران با بیماری کلیوی و غیره. با این حال، این تنها بخشی از شرایط تورم. در واقع، تورم اندام وجود دارد که شما نمی توانید با چشم غیر مسلح خود را ببینید. تورم روده و معده علت اصلی برای استفراغ است.

سموم در خون

کلیه تابع برای حذف سموم، مواد زائد و مایعات اضافی از خون. وقتی کلیه ها شکست خورد، مواد سمی در خون ساخت تا، باعث سطح سم بالا. علت دیگری که باعث می شود احساس تهوع و استفراغ بیمار است.

عوارض جانبی ناشی از مواد مخدر و درمان

علاوه بر این علت مرتبط با نارسایی کلیه به خودی خود، استفراغ ممکن است از عوارض جانبی داروها و درمان نارسایی کلیه منجر شود.

دیالیز یک مثال خوب است، که می تواند به عنوان درمان جایگزین کلیوی است، اما آن را باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند حالت تهوع و استفراغ، فشار خون بالا و سکته مغزی و غیره

چگونه به مقابله با استفراغ در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

برای مقابله با این علامت، شما باید به اطلاع به علت زمینه ای آسیب کلیوی است. بدین ترتیب، درمان نارسایی کلیه باید از بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: استفراغ ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.