نفروپاتی IgA: باید دیالیز با مکرر کراتینین بالا ادامه من

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: باید دیالیز با مکرر کراتینین بالا ادامه من

 

نفروپاتی IgA: باید دیالیز با مکرر کراتینین بالا ادامه من

برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ممکن است به نارسایی مزمن کلیه با از دست دادن عملکرد کلیه پیشرفت. اگر این اتفاق می افتد، دیالیز به تصویب رسید. در طول دیالیز، بیماران هنوز هم ممکن است عود سطح کراتینین بالا داشته باشد. اگر این اتفاق می افتد، باید از آنها دیالیزی قادر به ادامه؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم اگر می خواهید توصیه های مفید بیشتر است.

در مرحله اول، ما باید به همین دلیل مردم هنوز کراتینین بالا مکرر حتی در دیالیز می دانم.

در واقع، دیالیز است تنها درمان جایگزینی کلیه است که طول می کشد محل توابع جزئی کلیه ها (به طور عمده فیلتر کردن خون و مواد زائد متابولیک تمیز). نفروپاتی IgA با بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به انجام دیالیز به طور منظم، به عنوان بدن به طور مداوم تولید محصولات زائد سوخت و ساز.

یکی از دلایلی که برای کراتینین بالا، دیالیز ناکافی است. به طور کلی، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با نارسایی کلیه نیاز به انجام دیالیز 3 بار در هفته.

یکی دیگر از دلایل این است که خسارت های کلیه بیش از حد شدید است و به دیگر مواد سمی دیگر از کراتینین است که می تواند دیالیز نمی تواند حذف شود وجود دارد. این سموم مضر عملکرد کلیه را بدتر خواهد ساخت.

نفروپاتی IgA: باید دیالیز با کراتینین بالا راجعه ادامه بدهم؟ شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com با وضعیت بیماری خود را دقیق آدرس یک ایمیل ارسال کنید. سپس مشاوره مشخص تر می تواند به شما داده شده است.

اگر نفروپاتی IgA در کراتینین بیماران دیالیز بالا راجعه، آنها نیاز به گزارش این مشکل را به پزشک خود و تعداد دفعات دیالیز افزایش یافته به آن را ببینید این اطلاعات مفید است.

در همین حال، به منظور کاهش کراتینین بهتر، بیماران پیشنهاد می شود برای به دست آوردن روش های دیگر برای پاک کردن خون از جمله hemofiltration، hemoperfusion، تبادل پلاسما، جذب ایمنی و به همین ترتیب.

راه اساسی برای کاهش سطح کراتینین بالا بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه یا سطح GFR است. با عملکرد بهتر کلیه، دفعات دیالیز را می توان کاهش داد و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.