از دست دادن وزن و دیالیز

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

از دست دادن وزن و دیالیز

 

از دست دادن وزن و دیالیز

دیالیز ممکن است کمک به بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تداوم زندگی، اما آن را نیز به منفی تغییر سبک زندگی خود را. شما ممکن است بشنوید کسی که در دیالیز از دست دادن وزن خود شکایت دارند.

از دست دادن وزن و دیالیز

مهم نیست که شما یک دختر یا یک پسر، از دست دادن وزن معمولا خوب به شما را هیجان زده است. با این حال، ممکن است همیشه شادی را به دیگران، به خصوص برای کسانی که رنج می برند مشکلات سالم.

در مقابل، از دست دادن وزن ممکن است بیماران دیالیز نگران، آنها بیشتر نیاز به یک وزن سالم از یک شکل باریک. از دست دادن وزن سریع یا قطره ممکن است باعث صدمه به کلیه ها خود را بدتر از آن، باعث عوارض جدی که ممکن است زندگی آنها را تهدید می کند.

چه عواملی باعث از دست دادن وزن در بیماران دیالیز؟

کاهش وزن ممکن است نتیجه ترکیبی از بسیاری از علل مرتبط با دیالیز است. در اینجا برخی از علل بالقوه برای اطلاع شما.

کم شدن آب بدن

کار دیالیز برای حذف آب بیش از حد و مواد زائد از خون هستند. با این حال، بسیاری از عوارض جانبی نیز ممکن است با درمان را دنبال کنید. اگر شما دکتر نمی توانند بفهمند وزن خشک دقیق از شما، دیالیز ممکن است فیلتر کردن بیش از مایعات، باعث کم آبی بدن. این علت از دست دادن وزن در بیماران دیالیزی است.

سوء تغذیه

سوء تغذیه شکایت شایع در بیماران مبتلا به دیالیز است. با توجه به دیالیز نمی توانند بفهمند همه چیز بد و چیزهای خوب در خون شما. برخی از مواد مفید است که بدن شما نیاز دارد برداشته شود، ممکن است منجر به سوء تغذیه است. و رژیم غذایی خاص همیشه در دیالیز استفاده شود. با این حال، اگر رژیم غذایی خاص می تواند به خوبی ساخته نمی شود، سوء تغذیه نیز ممکن است در بیماران، که وزن از بیماران را کاهش می دهد اتفاق می افتد.

صدمه به کلیه ها

صدمه به کلیه ها ممکن است علت دیگری از کاهش وزن در بیماران مبتلا به دیالیز است. زمانی که کلیه ها شکست خورد، بسیاری از سموم در خون ساخت، باعث علائم مختلف، از جمله تهوع و استفراغ، و تورم و غیره پس از عمل، احساس تهوع و استفراغ بیماران مبتلا به بی اشتهایی، که باعث از دست دادن وزن در بیماران دیالیز شود.

برخی از راه های طبیعی، مانند گیاهان چینی، برای مدیریت یک وزن سالم در بیماران با دیالیز وجود دارد. اگر شما نیاز به هر گونه کمک، لطفا پیام زیر را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.