سندرم نفروتیک در کودکان: آیا ادرار کردن مکرر نارسایی کلیه

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک در کودکان: آیا ادرار کردن مکرر نارسایی کلیه

 

سندرم نفروتیک در کودکان: آیا ادرار کردن مکرر نارسایی کلیه

"پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد، او تنها 3 سال است. در حال حاضر او از ادرار کردن مکرر رنج می برند، اما دیالیز هنوز آغاز نشده است. حالا من می خواهم بدانم که آیا ادرار کردن مکرر به معنای نارسایی کلیه، بسیاری از لطف ".

آیا نگرانی در مورد وضعیت فرزند خود را بیش از حد. به طور کلی، هیچ رابطه مستقیمی بین تکرر ادرار و نارسایی کلیه وجود دارد. حالا اجازه دهید از علل تکرر ادرار را ببینید. یکی از شایع ترین علل تکرر ادرار در کودکان عفونت دستگاه ادراری همچنین به عنوان عفونت مثانه شناخته شده است. در علاوه بر این به ادرار کردن مکرر، سایر علائم عفونت ادراری در کودکان عبارتند از تب، لرز، خستگی، خون در ادرار، مواد متعفن ادرار، ادرار کردن سوزش یا دردناک، و غیره شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت کودک شما به کلیه حمایت هاتمیل ارسال . com.

سایر علل تکرر ادرار عبارتند از: pollakiuria، اختلال کنترل ادرار، دیابت نوع 1، دیابت نوع 2، و غیره شما می توانید فرزند خود را به انجام یک معاینه دقیق برای پیدا کردن دلیل واقعی ادرار کردن مکرر.

رایج ترین نوع سندرم نفروتیک در کودکان بیماری حداقل تغییر است، به طور کلی، پیش آگهی تغییر بیماری های حداقل است بسیار خوب است، به ندرت کودکان مبتلا به این نوع سندرم نفروتیک توسعه در نارسایی کلیه است. FSGS، دیگر نوع شایع سندرم نفروتیک بر حدود 10٪ از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک در ایالات متحده است.پیش آگهی FSGS نخواهد بود که خوب است، یک گروه از بیماران مبتلا به FSGS به استروئید پاسخ خوب نیست، در این مورد وجود دارد، خطر ابتلا به نارسایی کلیه افزایش خواهد یافت.

شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت کودک شما، کارشناسان ما شما را درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان برای کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه را فراهم خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.