نفروپاتی IgA: آیا می توانم رژیم غذایی کم پتاسیم کمک به من را متوقف نارسایی کلیه

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: آیا می توانم رژیم غذایی کم پتاسیم کمک به من را متوقف نارسایی کلیه

 

نفروپاتی IgA: آیا می توانم رژیم غذایی کم پتاسیم کمک به من را متوقف نارسایی کلیه

خوردن رژیم غذایی مناسب تا از دوستانه غذاهای کلیه ساخته شده است برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA مهم است. این می تواند کمک به تسکین علائم و کمک به کلیه ها را به عنوان بسیاری از عملکرد باقی مانده خود را برای تا زمانی که ممکن است. در حالی که، می تواند به کمک بیماران مبتلا به نفروپاتی کم پتاسیم رژیم غذایی غلظت IgA جلوگیری از نارسایی کلیه؟

اهمیت یک رژیم غذایی کم پتاسیم برای نفروپاتی IgA

کلیه ما مسئول برای تنظیم مواد معدنی و مایعات در بدن می باشد. یکی از نمونه های معدنی پتاسیم مسئول برای کمک به عصب و عملکرد ماهیچه ای است که نگه می دارد، قلب تپنده به طور منظم است.

در موارد IgA در بیماری کلیه، کلیه ها عمل با شکست مواجه پتاسیم به اندازه کافی فیلتر. بنابراین یک رژیم غذایی کم پتاسیم پیشنهاد برای جلوگیری از هیپرکالمی. نمونه هایی از غذاهای کم پتاسیم عبارتند از: تخم مرغ، میگو، مرغ، مارچوبه، پیاز، نخود سبز، انگور، هلو و انواع توت ها.

با این حال، رژیم غذایی تنها نتواند برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. غلظت IgA نفروپاتی متعلق به یک اختلال خود ایمنی ناشی از ذخایر گسترده ای از کمپلکسهای ایمنی IgA در منطقه مزانژال کلیه. برای جلوگیری از نارسایی کلیه، بیماران باید درمان با اثرات شفابخش زیر پیدا کنید:

▪ مهار واکنش های التهابی به طوری که برای از بین بردن علت مستقیم آسیب کلیوی و جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه.

▪ پاک کردن depositions کمپلکسهای ایمنی IgA در منطقه مزانژال بنابراین برای جلوگیری از خسارت بیشتر کلیه.

▪ اصلاح به طور کلی سیستم ایمنی بدن. با بهبود ایمنی و تنظیم سیستم ایمنی بدن، علت ریشه از نفروپاتی IgA حذف شده است. بنابراین وخامت بیماری کلیوی می تواند اجتناب شود.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد نفروپاتی IgA، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غذایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.