چگونه به کم کردن سرعت رشد کیست های کلیه پلی کیستیک

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به کم کردن سرعت رشد کیست های کلیه پلی کیستیک

 

چگونه به کم کردن سرعت رشد کیست های کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) را از طریق خانواده ها به تصویب رسید، معمولا به عنوان صفت اتوزومال غالب است. افراد مبتلا به این بیماری، بسیاری از شکل کیست در کلیه ها، باعث آنها را به تبدیل شدن به بزرگ شدن. آیا هیچ راهی برای کم کردن سرعت رشد کیست های کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

درمان توصیه شده برای افراد مبتلا به PKD به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده است. این نوع از درمان های گیاهی اعمال خارجی است. تحت این درمان، کیست ها را می توان از رشد کند و به تدریج در اندازه منقبض شده است. با از بین بردن فشار کیست به بافت های اطراف کلیه، عملکرد کلیه نیز به طور موثر افزایش می دهد.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy تابع به کم کردن سرعت رشد کیست؟

این درمان می تواند ترویج میکرو گردش خون و نفوذپذیری دیواره های کیستیک، بنابراین مایع کیست را می توان جذب شده و با گردش خون مرخص. آن را در تمام کیست عمل می کند، و کیست های کوچک تر نیز منقبض می شود.

علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده موثر از این داروی گیاهی می تواند گسترش سلاح های هسته ای از سلول های پوشش کیستی مهار، بنابراین کیست نمی رشد خواهد کرد. این است که درمان این بیماری از ریشه.

با بهبود گردش خون، خون و اکسیژن رسانی در بافت کلیه بهتر خواهد بود، بنابراین تجدید خود از سلول های آسیب دیده را دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است.

به غیر از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، به صورت خوراکی مصرف دارو مانند "ننگ اواز یا موسیقی دو نفری شیائو" را نیز می توان برای PKD استفاده می شود. این نوع از نسخه ویژه از کلیه کارشناسان چینی است.

بسیاری از افراد مبتلا به PKD زیادی از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهره مند شوند. در اینجا ما به یکی از آنها »مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری کبد پلی کیستیک معرفی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.