آیا خارش پا با کراتینین بالا در نفریت متوسط ​​نارسایی کلیه

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا خارش پا با کراتینین بالا در نفریت متوسط ​​نارسایی کلیه

 

آیا خارش پا با کراتینین بالا در نفریت متوسط ​​نارسایی کلیه

نفریت مزمن یک اختلال پیشرونده است، که در آن عملکرد کلیه chronically.In برخی موارد کاهش می یابد، بیماران به پایان خواهد رسید تا با نارسایی کلیه اگر وضعیت به خارش پا effectively.Does با کراتینین بالا در نفریت کنترل به این معنی نیست نارسایی کلیه؟

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و توسط کلیه ها حذف normally.So آن را می توانید در یک سطح ثابت در شرایط مناسب نگه دارید. با این حال، زمانی که کلیه ها دچار اختلال، سطح بالای کراتینین در خون ساخت، بنابراین در بالا creatinine.Because ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ها و در نتیجه، سطح کراتینین بالا بردن نیست تا بیش از نیمی به عملکرد کلیوی lost.Therefore تبدیل، کراتینین بالا در نفریت به معنای اختلال شدید عملکرد کلیوی.

همانطور که برای خارش پا در نفریت، ممکن است آن را مربوط به سطوح بالایی از فسفر در blood.Phosphorus، عنصر مهم استخوان و teeth.However است، اگر فسفر در خون بالاتر از حد طبیعی است، می تواند باعث خارش پوست و مشکلات استخوانی شود پا خارش در نفریت ممکن است آسیب های جدی کلیوی متوسط.

علاوه بر فوت کراتینین و خارش بالا، علائم زیر ممکن است به نارسایی کلیه در نفریت نشان می دهد.

خستگی و ضعف

کم خونی یک شکایت شایع در نارسایی کلیه، وضعیتی که در آن تعداد گلبولهای قرمز خون reduces.As سلول های قرمز خون می تواند اکسیژن به سلولها در سراسر بدن توزیع، کم خونی ممکن است باعث خستگی و ضعف شود.

تنگی نفس

تنگی نفس است که معمولا در nephritis.As پیشرفته کلیه ها اختلال دیده می شود، آنها موفق به حذف مایعات اضافی را از از مایع body.If در ریه ها جمع، می تواند باعث تنگی نفس شود.

کاهش برون ده ادرار

کلیه ها می توانند مایعات اضافی و مواد زائد در صورت urine.If هیچ عوامل خارجی وجود دارد را حذف، خروجی ادرار constant.If را کلیه ها قادر به کار به عنوان کارآمد به مانند قبل، مایع اضافی در بدن ساخت، در نتیجه در ادرار کاهش می یابد و در نتیجه خروجی.

اگر شما مبتلا به نفریت و در حال تجربه پاها خارش و کراتینین بالا، شما می توانید از ما برای به دست آوردن آن را می دانم که این علائم مربوط به نارسایی کلیه مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ​​نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.