پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

 

پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

سوال مانند سطح کراتینین نیاز به دیالیز که در مورد افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مراقبت. شاید سطح کراتینین مورد آنها با بسیاری آشنا است، و دیالیز چیزی است که هر بیمار بیماری کلیوی سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری است. اطلاعات زیر در مورد پیشنهادات حرفه ای در مورد چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز، امید آن می تواند مفید باشد.

همانطور که برای بیماران مبتلا به نارسایی حاد کلیه که الیگوری یا آنوری برای بیش از ساعت 24-28 داشته اند، توصیه می کنیم آنها را به دیالیز در صورتی که در یکی از شرایط زیر هستند:

1. نیتروژن اوره خون (BUN) ≥ 21.4mmol / L یا آن را هر روز می رود (9mmol / L)

2. سرم کراتینین ≥ 442μmol / L

3. پتاسیم سرم ≥ 6.5mmol / L

4. HCO3-<15mmol / L

5. تهوع شدید، استفراغ، بیقراری، افسردگی، ادم ریوی یا اختلال هوشیاری

6. همولیز، هموگلوبین آزاد> 12.4 میلی مول / L

در شرایط زیر، دیالیز فوری خواهد شد توصیه می شود:

1. پتاسیم سرم ≥ 7mmol / L

2. دی اکسید کربن ترکیب قدرت ≤ 15mmol / L

3. PH ≤ 7.25

4. نیتروژن اوره خون ≥ 54mmol / L

5. سرم کراتینین ≥ 884μmol / L

6. ادم حاد ریوی

که چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز ندارد رابطه مستقیم با سطح کراتینین. حتی اگر سطح کراتینین 700 ~ 800μmol / L، مردم هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، و هیچ هیپرکالمی، احتباس آب، سدیم و دیگر نشانه های آشکار وجود دارد، دیالیز می تواند به تعویق افتاد. همانطور که برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و یا دیابت یا لوپوس، آیا CCR کمتر از 10ml/min است است، دیالیز باید شروع شود.

دیالیز زود هنگام می تواند کمک به کاهش میزان وقوع عوارض دیالیز طولانی مدت، اما واقعیت این است که دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. پس از یک دوره از زمان مصرف دیالیز، بیماران ممکن است خروجی ادرار کاهش می یابد، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه را پیدا کنید.

سطح کراتینین شما چیست؟ اگر شما گزارش آزمون خود را، شما می توانید آن را به kidney-support@hotmail.com ارسال. ما به شما کمک خواهد کرد که شما را به دیدن اینکه آیا شما باید دیالیز را آغاز کنید. همچنین اگر شما می خواهم برای کاهش فرکانس دیالیز یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ما را با ترک ما ارسال و یا به طور مستقیم مشاوره با کارشناس آنلاین آزادانه تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.