آیا می توانم گیاهان چینی درمان ادم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم گیاهان چینی درمان ادم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

 

آیا می توانم گیاهان چینی درمان ادم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

ادم علائم شایع سندرم نفروتیک است، و پدر و مادر می خواهید برای پیدا کردن یک درمان طبیعی و بدون عوارض جانبی برای فرزند خود مبتلا به سندرم نفروتیک، در حال حاضر بیایید ببینید که آیا می توانید گیاهان چینی درمان ادم.

از آنجا که پروتئین به اندازه کافی وجود ندارد، مایع می تواند به سایر بافتهای بدن نشت، منجر به ادم (تورم). این معمولا در اطراف بیماران چشم، صورت، شکم، مچ پا و پاها اتفاق می افتد. رایج ترین نوع سندرم نفروتیک در کودکان نامیده می شود حداقل تغییر از بیماری. برای بیماری با تغییرات ناچیز، رایج ترین درمان پردنیزون است که کمک می کند تا برای حفظ پروتئین از نشت به فرزند ادرار خود را است. درمان های دیگر ممکن است کنترل ادم ناشی از سندرم نفروتیک کمک کند. دیورتیک می تواند کمک به خلاص شدن از مایع اضافی. رژیم های غذایی کم نمک می تواند کمک به حفظ مایع از ساختمان، بیش از حد. اگر پدر و مادر کودک مبتلا به سندرم نفروتیک در مورد عوارض جانبی نگران باشید، آنها می توانند برخی از دیورتیک های طبیعی مانند چای سبز، کرفس، جعفری، قاصدک، انواع توت ها سرو کوهی، کنگر فرنگی، گزنه و غیره را امتحان کنید.

برخی از گیاهان چینی همچنین می تواند کمک به درمان ادم مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان، مانند ابریشم ذرت، coicis اسپرم، Hance Lysimachia christinae، منی plantaginis، exocarpium benincasae و غیره. در همه گیاهان چینی از طبیعت می آیند، و کارشناسان آنهایی که مناسب برای بیماران را انتخاب کنید، پدر و مادر لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی.

نوع درمان کودک شما باید بستگی به نوع سندرم نفروتیک او است. معمولا تغییر بیماری حداقل یک پیش آگهی خوب است. هنگامی که کودک خود را از انواع دیگر مانند FSGS، MPGN رنج می برد، این وضعیت ممکن است نمی شود به راحتی قابل کنترل، به ویژه هنگامی که عملکرد کلیه مختل شده است. در آن صورت، جلوگیری از دیالیز برای سندرم نفروتیک در کودکان مهم ترین چیز می شود. شما در حال استقبال به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت کودک شما. اگر می خواهید در مورد درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان می دانم، شما می توانید به طور مستقیم مشورت متخصص آنلاین، خدمات رایگان، و یا شما می توانید به ما یک پیام را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.